O Οκτώβριος έκλεισε με πρωτιές στην τηλεθέαση για τον ANT1.
Δείτε αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης των ψυχαγωγικών εκπομπών και των σειρών του Καναλιού του Αμαρουσίου
Το «Grand Hotel» με την καταιγιστική πλοκή του πρωταγωνιστεί κάθε βράδυ στις 21:00, καθηλώνοντας το τηλεοπτικό κοινό με τις δυνατές του ιστορίες.
Η αγαπημένη δραματική σειρά του ΑΝΤ1 ήταν πρώτη σε τηλεθέαση τον Οκτώβριο και μονοπώλησε τα βράδια των τηλεθεατών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το «Grand Hotel», έκοψε πρώτο το νήμα της τηλεθέασης τον Οκτώβριο στη ζώνη προβολής του, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54, με 15%, όσο και στο σύνολο κοινού με 19%.
Το «Grand Hotel» παρακολούθησαν σταθερά, κατά μέσο όρο 1.613.775 τηλεθεατές έστω και για 1’ στο σύνολο του κοινού.
Οι εξελίξεις και οι ανατροπές στο λαμπερό ξενοδοχείο θα συνεχίσουν να είναι συγκλονιστικές, και τα μυστικά όλων των ηρώων θα ακροβατούν ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα, τον έρωτα και το συμφέρον, την ηθική και το έγκλημα.
Η σειρά «VIΠ-ΚΑΛΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ» ήρθε στον ΑΝΤ1 τον Οκτώβριο και με τις μοναδικές ατάκες και ένα εξαιρετικό cast ηθοποιών κέρδισε τους τηλεθεατές χαρίζοντάς τους στιγμές χαλάρωσης και γέλιου. Η απολαυστική κωμική σειρά κατέκτησε την πρώτη θέση στην τηλεθέαση τον Οκτώβριο στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,9% και 3,2 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, τη σειρά «VIΠ-ΚΑΛΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ» παρακολούθησαν, έστω και για 1’ στο σύνολο του κοινού, 1.444.707 τηλεθεατές.
Το πιο πιστό κοινό του ξεχωριστού γηροκομείου Buona Mattina ήταν οι γυναίκες, οι οποίες του έδωσαν ποσοστό μέχρι και 23,8%, ενώ και οι άνδρες είδαν «VIΠ-ΚΑΛΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ», φτάνοντας μέχρι και 15,0%.
Στην πρώτη θέση ήταν τον Οκτώβριο το «Rouk Zouk», το οποίο για άλλη μια χρονιά δίνει στα μεσημέρια μας το χιούμορ και τη θετική διάθεση που τους αξίζει.
Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι με την Ζέτα Μακρυπούλια ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 για τον μήνα Οκτώβριο στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 12,4%. Αξίζει να σημειωθεί, πως τα νέα συναρπαστικά παιχνίδια, τις επικές ατάκες και τις ξεχωριστές παρέες που φιλοξένησε το «Rouk Zouk», παρακολούθησαν τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες, σημειώνοντας τις υψηλότερες επιδόσεις του στους άνδρες ηλικίας 25-34, σκοράροντας 23,8%, ενώ στις γυναίκες ηλικίας 25-34 έφτασε το 17%.
Το «ROUK ZOUK» με την Ζέτα Μακρυπούλια είναι στον ΑΝΤ1 για 8η σεζόν και η απόλαυση γίνεται για άλλη μια χρονιά… καθημερινή υπόθεση!
Μετά από 10 χρόνια, ο Σάκης Τανιμανίδης και ο Γιώργος Μαυρίδης ξαναενώθηκαν σε ένα «Reunion» για να συνεχίσουν μία συγκινητική διαδρομή φιλίας και να εξερευνήσουν τον κόσμο με τον δικό τους μοναδικό τρόπο! Το «The Reunion» κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης τον Οκτώβριο και ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,7%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen την εκπομπή παρακολούθησαν έστω και για 1′ στο σύνολο του κοινού 1.401.715 τηλεθεατές.
Άντρες και γυναίκες ταξίδεψαν μαζί με τον Σάκη και τον Γιώργο στο «The Reunion» με την τηλεθέαση να φτάνει το 17,4% και το 19,9% αντίστοιχα σε επιμέρους ηλικιακά κοινά.
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, μετά από πολλά χρόνια, πήρε το σακίδιό του, μπήκε στο van του και έκανε restart στα υπέροχα ταξίδια του σε όλη την Ελλάδα με το «The Roadshow» που κατέκτησε από την πρώτη στιγμή τις καρδιές και την προτίμηση των τηλεθεατών.
Η εκπομπή από την πρεμιέρα της (27 Σεπτεμβρίου) και όλο τον Οκτώβριο ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης, καταγράφοντας κατά μέσο όρο 19,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 20,3% στο γενικό σύνολο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το «The Roadshow» παρακολούθησαν έστω και για 1′ στο σύνολο του κοινού 1.810.277 τηλεθεατές.
Οι πιο πιστοί συνταξιδιώτες του Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν οι άντρες, αγγίζοντας σε επιμέρους ανδρικό κοινό το 22,3%, ενώ και οι γυναίκες ταξίδεψαν με το «The Roadshow» φτάνοντας σε επιμέρους γυναικείο κοινό το 22,1%.
Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης τον Οκτώβριο. Το δημοφιλές τηλεπαιχνίδι γνώσεων ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του στο σύνολο κοινού με ποσοστό 18,3% και 5,2 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» παρακολούθησαν, κατά μέσο όρο, 1.338.174 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1΄. Άνδρες και γυναίκες τέσταραν τις γνώσεις τους μαζί με τον Γρηγόρη και τους μοναδικούς παίκτες του, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιμέρους ανδρικό κοινό σκόραρε μέχρι και 22,8% και σε επιμέρους γυναικείο κοινό άγγιξε το 21,4%.
Και τις Κυριακές του Οκτωβρίου, όμως, τα special επεισόδια του αγαπημένου τηλεπαιχνιδιού χάρισαν στους τηλεθεατές συναρπαστικές στιγμές και κέρδισαν τη μάχη της τηλεθέασης.
Το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;»_Sunday Edition ήταν πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 13,5%, αλλά και στο σύνολο κοινού με ποσοστό 19,1%, ενώ το παρακολούθησαν 1.675.360 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού για τουλάχιστον 1΄.
Το «The 2Night Show» με τον μοναδικό Γρηγόρη Αρναούτογλου, επέστρεψε και έγινε η καλύτερη νυχτερινή παρέα, αφού αναδείχτηκε η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών στη ζώνη προβολής του τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η εκπομπή τερμάτισε πρώτη τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 11,1%, όσο και στο γενικό σύνολο με 13,8%.
Με το «The 2Night Show» και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου ξενύχτησαν οι γυναίκες φτάνοντας σε επιμέρους κοινό το 18,4%, ενώ και οι άντρες παρακολούθησαν τις ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις του Γρηγόρη δίνοντας ποσοστό τηλεθέασης μέχρι και 13,1%.