Connect with us

Hi, what are you looking for?

Τηλεθέαση

Τηλεθέαση: Η ανακοίνωση της Nielsen για την απουσία 1 εκατ. τηλεθεατών στις μετρήσεις

Προς νέο σύστημα μέτρησης μετά τα λάθη της εταιρείας

Η Nielsen έκανε μια ανακοίνωση σοκ για τις μετρήσεις της τηλεθέασης των τηλεοπτικών προγραμμάτων.

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως έλειπαν από τις μετρήσεις και δεν έχουν συμπεριληφθεί 1 εκατ. τηλεθεατές.

 

Το ρεπορτάζ

Επί τρεις ημέρες η εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης Nielsen έδινε λάθος στοιχεία για την απήχηση των προγραμμάτων των τηλεοπτικών σταθμών την πιο κρίσιμη στιγμή του ανταγωνισμού.

Πρόκειται για το τριήμερο 9, 10 και 11 Οκτωβρίου 2023 στη ζώνη prime time την ώρα του μεγάλου ανταγωνισμού, όπου έχουν δαπανηθεί εκατομμύρια ευρώ από τους σταθμούς για την παραγωγή των νέων προγράμματων.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου από την μέτρηση τηλεθέασης απουσίαζαν 1 εκατ. τηλεθεατές!

Το γεγονός αυτό επισημάνθηκε στην εταιρεία αλλά η Nielsen υποστήριξε πως “οφειλόταν σε πρόβλημα της Digea”, χωρίς όμως να προσκομίζει στοιχεία που να επιβεβαιώνει τη θέση αυτή. Το πρόβλημα με τα στοιχεία της μέτρησης συνεχίστηκε και την Τρίτη 10 και χθες Τετάρτη 10 Οκτωβρίου και η ΕΙΤΗΣΕΕ αναγκάστηκε να κάνει επίσημανση προς την εταιρεία.

Η Nielsen, χωρίς να κάνει δημόσια ανακοίνωση, απευθυνόμενοι στους τηλεοπτικούς σταθμούς διαμήνυσε πως κάνει νέα έρευνα επί των στοιχείων.

Και προς επιβεβαίωση, όσων προβληματίστηκαν με τους αριθμούς του διαστήματος 9-11/10 ενημέρωσε πως θα στείλει αναθεωρημένα αρχεία, αύριο το πρωί που θα περιλαμβάνουν το επίμαχο τριήμερο αλλά και για τη σημερινή μέρα, Πέμπτη 12 Οκτωβρίου.

 

Προς νέο τρόπο μέτρησης

Η απουσία περίπου 1 εκατ. τηλεθεατών από τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης χτύπησε συναγερμό στους τηλεοπτικούς σταθμούς, με την εταιρεία μέτρησης να παραδέχεται το σφάλμα με τριήμερη καθυστέρηση.

Η αξιοπιστία των στοιχείων τηλεθέασης είναι καθοριστική για τη λειτουργία της αγοράς, καθώς η Nielsen κάθε μέρα κόβει “νόμισμα”, το οποίο πρέπει να είναι έγκυρο.

Η διαπίστωση του σφάλματος από τους παράγοντες της αγοράς επιταχύνει τις εξελίξεις για σοβαρές και μεγάλες αλλαγές στη μέτρηση της τηλεθέασης

 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου