Ο Παύλος δείχνει έντονα τη δυσαρέσκειά του για την παρουσία του Άλκη στη ζωή της Ηλέκτρας, ενώ έρχεται κοντά με την ίδια.
Παράλληλα, ο κλοιός στενεύει για τα καλά γύρω από τον Ορέστη, καθώς η Δόμνα και ο Λάζαρος μαζεύουν στοιχεία εναντίον του. Ταυτόχρονα, ο Βασίλης βγάζει ένα πιο αυστηρό πρόσωπο.
Ο Βασίλης επανέρχεται στη θέση του, πιο αυστηρός από ποτέ, και η Ουρανία αντιδρά με τη συμπεριφορά του. Όμως εκείνος αυτή τη φορά δεν της αφήνει περιθώρια. Ούτε και στον Σταύρο αφήνει και από την αρχή τούς ξεκαθαρίζει πως εκείνος αποφασίζει για όσα γίνονται.
Ο Άλκης, από την άλλη, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη της Ηλέκτρας, παρουσιάζει το σχέδιό του για το πλασάρισμα της γυναίκας ως μυστηριώδους ζωγράφου. Ωστόσο, τόσο ο Σωτήρης όσο και ο Παύλος δείχνουν αμέσως τη δυσαρέσκειά τους, ενώ είναι και καχύποπτοι απέναντι στον Άλκη.
Την ίδια στιγμή, η Τιτίκα, ζαλισμένη έπειτα από ένα ρόφημα που ήπιε, δέχεται επίθεση μέσα στο σπίτι της. Παράλληλα, η Δόμνα ξυπνά κάθιδρη. Έχει δει ξανά το όνειρο με την Αλίκη. Μόνο που αυτή τη φορά βλέπει στο χαρτί τη φράση που τόσο καιρό παρέμενε κρυφή.
Το ίδιο βράδυ, η Μερόπη με τον Κυριάκο αντιλαμβάνονται κίνηση έξω από το σπίτι τους. Συγκεκριμένα, είναι ο Μίμης με τον Χάρη, αλλά κανείς δεν ξέρει πού πάνε.
Το επόμενο πρωί, ο τάφος του Βρεττού έχει συληθεί κι ένας νέος ιατροδικαστής καταφθάνει στην Αρσινόη. Από την άλλη, η Αγνή και ο Μπόγρης μοιράζονται τα χρήματα του χρηματοκιβωτίου, αλλά πριν αποχαιρετιστούν ανταλλάσσουν και ένα φιλί.
Παύλος και Ηλεκτρα έρχονται κοντά
Ο Σωτήρης δίνει το όνομα του Άλκη σε έναν ιδιωτικό ερευνητή προκειμένου να ερευνήσουν το ποιόν του και το παρελθόν του. Έτσι, τις επόμενες ώρες, ο Σωτήρης μαθαίνει την αλήθεια για το παρελθόν του Άλκη και ζητάει συγγνώμη από την Ηλέκτρα για την καχυποψία του. Ο Άλκης, της λέει, είναι καθαρός. Ωστόσο, ακόμα πλανάται στο μυαλό του Σωτήρη και του Παύλου μήπως η Ηλέκτρα βρίσκεται μπλεγμένη σ’ ένα δίχτυ ατιμίας και εκμετάλλευσης.
Παράλληλα, ο διοικητής ενημερώνει την Τιτίκα πως βάσει της νέας ιατροδικαστικής εξέτασης τον Βρεττό τον δολοφόνησαν, ενώ μια φράση από το παρελθόν έρχεται να στοιχειώσει ξανά τη Δόμνα και να ξυπνήσει παλιούς εφιάλτες. Ίσως ήρθε η ώρα να
καταλάβει όλη τη φρικτή αλήθεια. Εν τω μεταξύ, ο φάκελος της υπόθεσης του Γιώργη Καραβά, πατέρα του Φανούρη, φτάνει στα χέρια του Λάζαρου.
Μέσα βλέπει ένα όνομα κυκλωμένο: Ειρήνη Καραμολέγκου. Το επόμενο βήμα θα καθορίσει ολόκληρη την πορεία της έρευνας και θα λύσει για τον Λάζαρο το μυστήριο «Μίχος». Το βράδυ, ο Τέλης πίνει με τον Σταύρο, σκοπεύοντας να τον μεθύσει. Πέφτει, όμως, μέσα στην τρύπα που του ανοίγει και κινδυνεύει πάνω στο μεθύσι του να αποκαλύψει πράγματα που δεν πρέπει. Ταυτόχρονα, η Ηλέκτρα φτιάχνει έναν πίνακα: μια σπηλιά, ένας άντρας, μια γυναίκα. «Δεν έπρεπε να βγούμε ποτέ από εκεί», λέει ξέπνοη στον σαστισμένο Παύλο.