Ο Νικόλας δέχεται να δουλέψει στο Αλεξανδρινό Κολλέγιο και σύντομα αποκτάει τους πρώτους θαυμαστές, αλλά και εχθρούς.
Το πιο επικίνδυνο μυστικό, όμως, θα αποκαλυφθεί από τον αδελφικό του φίλο, τον Κάσδαγλη, γεγονός που θα τους φέρει σε σύγκρουση.
Η Αστυνομία ανακαλύπτει ποιος μαθητής τράβηξε το βίντεο της συζύγου του διευθυντή με τον νεκρό γυμναστή, ενώ η φήμη ότι μια μαθήτρια είχε ερωτικές σχέσεις με το θύμα δολοφονίας, εντείνει το μυστήριο.
Επεισόδιο 4ο:
Η Αστυνομία διερευνά την πιθανότητα ο διευθυντής του Κολλεγίου να ήθελε νεκρό τον γυμναστή.
Η μαθήτρια που φημολογείται ότι είχε ερωτικές σχέσεις με το θύμα, παραδέχεται στην Αστυνομία ότι το διέδωσε η ίδια, χωρίς να είναι η αλήθεια. Η Αμάντα παραδέχεται όμως στον πατέρα της ότι το έκανε για άλλους λόγους, κάνοντας τον Ίκαρο να ανησυχεί για την κόρη του.
Ποιος είναι ο ρόλος του υπεύθυνου ασφαλείας του ιδιωτικού σχολείου;
Γιατί επιμένει ότι ο γυμναστής ήταν ένας επικίνδυνος εκβιαστής και πώς θα συνδέσει ο Ίσσαρης την παρουσία ναρκωτικών ουσιών στον οργανισμό του θύματος με τις σαδιστικές λεπτομέρειες της εκτέλεσής του;
Ο Νικόλας συγκρούεται με τον Κάσδαγλη για τα μυστικά που είχε τόσο καιρό και αρνιόταν να του αποκαλύψει. Συγχρόνως η σχέση του με την Πέρσα, καθηγήτρια Μαθηματικών, γίνεται ολοένα και πιο αμήχανη, μιας και η ίδια θεωρεί ότι η παρουσία του στο σχολείο είναι μια κακή επιλογή του Σταματάκη.
Ποια είναι πραγματικά η Μαργαρίτα, η μαθήτρια που ξέρει να χακάρει οποιοδήποτε σύστημα ασφαλείας;
Ποιον υποπτεύεται ότι έστειλε το βίντεο το βράδυ του φόνου;
Ο Λημνιός εμφανίζεται και ζητάει από τον Ίσσαρη μια προσωρινή εκεχειρία. Ο όρος είναι να σταματήσουν με την Άννα να προσπαθούν να τον στριμώξουν. Ποιον σύμμαχο θα βρει τελικά ο Λημνιός;
Η Δέσποινα προσπαθεί να δικαιολογηθεί στον Νικόλα για το μυστικό της με τον Κάσδαγλη.
Ποιος μαθητής προσπαθεί να ανοίξει τα μάτια στον διευθυντή για τον Σταύρο και τον Γιώργο;
Τι υποπτεύεται ότι έχουν κάνει;
Και κυρίως, για ποιο λόγο η μαθήτρια που διέδωσε ότι είχε σχέσεις με τον γυμναστή, έλεγε τόσο καιρό ψέματα;