Ο διευθυντής προγράμματος του Οpen, Τζώνη Καλημέρης, ήταν καλεσμένος της Κατερίνας Ζαρίφη και μίλησε για τα τηλεοπτικά πρόσωπα, τις σειρές εποχής, τη Eurovision αλλά και την τηλεθέαση.
«Οι σειρές εποχής και εμείς χωρίσαμε»
«Είναι η δυσκολότερη σεζόν που έχω δει από καταβολής ιδιωτικής τηλεόρασης. Δεν έχω ξαναδεί τόση υπερπροσφορά σε προγράμματα με τόσο αλλόκοτη τηλεθέαση. Δεν μπορείς να βγάλεις κανένα ασφαλές συμπέρασμα παρά μόνο για ελάχιστες εκπομπές.
Το έχουμε συζητήσει διεξοδικά στα γραφεία. Παλιά οι μετρήσεις τηλεθέασης ήταν ένας μπούσουλας. Έτσι όπως έχει γίνει πια δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα. Οπότε έχουμε καταλήξει να τη χρησιμοποιούμε σαν τάση. Πλέον δεν είναι το εργαλείο που ήταν. Αυτό οφείλεται σε αρκετούς λόγους όχι μόνο οικονομικούς αλλά και υπερπροσφοράς προϊόντων αλλά και μας έκανε μεγάλες ανατροπές το streaming, οι πλατφόρμες. Ζωντανά τηλεόραση βλέπει λίγος κόσμος. Γυναίκες 25-44 μπορεί να βλέπουν 12 πρωινό και αν 3 πάνε τουαλέτα χάνεται το 20% της τηλεθέασης. Είναι δύσκολο να μετρήσεις συμπεριφορές εκτός από κάποιες σειρές που είναι “μπετόν” όπως η Μάγισσα».
«Η τηλεόραση είναι όπως τα βιντεοκλάμπ παλιά, άνοιγε ένα και άλλα 14 γύρω γύρω. Η τάση για τις σειρές εποχής ξεκίνησε με Άγριες Μέλισσες και πέσαν όλοι στις σειρές εποχής. Γι’ αυτό βλέπεις ότι πέσαμε όλοι με τα μούτρα στην εποχή γιατί έχει και έναν μύθο αλλά νομίζω ότι κάπου εδώ πρέπει να τελειώνουμε σιγά σιγά. Πιστεύω ότι η εποχή και εμείς χωρίσαμε τα επόμενα χρόνια όπως και τα πολλά σίριαλ γιατί ναι μεν έχουμε βροντώδεις επιτυχίες, έχουμε όμως και παταγώδεις αποτυχίες» ανέφερε.
Οι στόχοι του για το Open
Μιλώντας για τους στόχους του Open είπε:
«Είναι μια διαδικασία που στήνεται από τον Οκτώβρη ξανά με baby steps, ένα βήμα τη φορά γιατί όντως είναι κορώνα στο κεφάλι μας η ενημέρωση. Έχει δείξει ότι στα μεγάλα γεγονότα είναι πάντα εκεί.
Αυτό που έχει αφήσει πίσω το Open είναι το λεγόμενο δυναμικό κοινό, κάποιοι το αποκαλούν νεανικό. Αυτή η στροφή που επιχειρούμε να κάνουμε είναι να γυρίσουμε προς λίγο νεαρότερες ηλικίες, ώστε να προσεγγίσουμε διαφήμιση.
Η δικιά σας εκπομπή ήταν το μόνο καινούργιο και ιδρώσατε τη φανέλα. Μπορεί να μην ανταμείφθηκε από την τηλεθέαση παρόλα αυτά πέρασε ένα μήνυμα ότι κάτι σοβαρό γίνεται. Αυτό δεν σημαίνει ότι το παρατάς.
Δεν μπορώ να σου πω για του χρόνου γιατί είναι νωρίς ακόμα. Κάποτε αποφασίζαμε από τον Ιανουάριο. Για σας πάντως είμαι περήφανος.
Ο Νίκος Κοκλώνης που επέλεξε την εκπομπή με τον Θέμη Μάλλη ήταν πώς θα μπορέσεις να κάνεις κάτι διαφορετικό. Μπορεί οι τηλεθεάσεις να μην μας επιβράβευσαν, η προσπάθεια όμως ήταν πάρα πολύ καλή».