Με τίτλο «Sustainability + ESG, 2021 in review» κυκλοφόρησε, κλείνοντας το 2021, το 80σέλιδο e-book των Εκδόσεων Motori. Η ηλεκτρονική έκδοση είναι δίγλωσση (ελληνικά-αγγλικά), με θεματολογία που εστιάζει στο 2021 και τους πρωταγωνιστές του.
Η Liquid Media λανσάρει το GWomen, το πρώτο online project αφιερωμένο αποκλειστικά στον γυναικείο αθλητισμό, όπου αθλήτριες και γυναικείες ομάδες από όλα τα σπορ θα αναδεικνύονται σε ένα digital περιβάλλον.
Η κρατική τηλεόραση εξασφάλισε τα δικαιώματα μετάδοσης 18 διάσημων ελληνικών ταινιών της Φίνος Φιλμ με κόστος 180.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ, για μία προβολή σε ΕΡΤ, ERT World και ERTFlix μέχρι το τέλος του 2022.
Η συνεργασία μεταξύ Ομίλου ΟΤΕ και Mindshare ανανεώνεται για τα έτη 2022 και 2023. Περιλαμβάνει το Campaign Planning και το Media Buying όλων των προϊόντων και υπηρεσιών του ομίλου στην Ελλάδα.
Κατερίνα Στικούδη και Αλεξάνδρα Παναγιώταρου ετοιμάζονται για τη μεσημεριανή ή την απογευματινή ζώνη του Σαββατοκύριακου στον ΑΝΤ1, σε ένα γυναικείο ψυχαγωγικό concept, σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν εσχάτως το φως…
Σύμβαση με την Choose υπέγραψε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας για το έργο «Καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τον Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη και το Εθνικό Μητρώο Υποδομών του ΤΕΕ», ποσού 1.350.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ