Τη νέα καμπάνια της Wind για το προϊόν Wind One Unlimited επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory. Στην τηλεοπτική επικοινωνία του νέου προγράμματος, οι πρωταγωνιστές προσπαθούν να βρουν ελληνικές λέξεις που να αποτυπώνουν την ονομασία «Unlimited» μέσα από τις δικές τους βιωματικές και ανατρεπτικές καταστάσεις.
Το νέο της πενταετές στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης ολοκλήρωσε η εταιρεία παροχής υπηρεσιών στρατηγικής επικοινωνίας MsComm, σε συνεργασία με την ΕΥ και με τη συμμετοχή της Parthenon. Στο πλαίσιο αυτό, προσδιόρισε τους στόχους της για την περίοδο 2021-2025, με κεντρική στόχευση την ενίσχυση και τη διατήρηση του ανθρώπινου δυναμικού της, επενδύοντας στην εκπαίδευσή του και προσελκύοντας νέο προσωπικό.
Μια νέα 360ο καμπάνια δημιούργησε η Frank & Fame για λογαριασμό της Εθνικής Τράπεζας, με αφορμή το νέο προϊόν της «Business Δάνειο Εξπρές». Με δημιουργικό όχημα τη φράση «Πάω τράπεζα» και μήνυμα «Ετσι περνάμε στην επόμενη μέρα», δίνεται το στίγμα της νέας υπηρεσίας.
Εσχάτως αναπτύσσεται έντονη φημολογία περί οριστικής ρήξης μεταξύ της γενικής διευθύντριας του ΑΝΤ1, Στέλλας Λίτου, και του διευθυντή Προγράμματος, Τζώρτζη Ποφάντη, η οποία
δεν αποκλείεται να οδηγήσει τον δεύτερο εκτός καναλιού του Αμαρουσίου.
Ιδιαίτερα εκνευρισμένοι είναι οι συντελεστές της εκπομπής της Κατερίνας Καινούργιου και η ίδια η παρουσιάστρια, φυσικά, για ορισμένες αρνητικές διαρροές που
έχουν δει το φως της δημοσιότητας από την πλευρά των διοικούντων το Open, και μάλιστα ταυτόχρονα με το deal με την Ελένη Τσολάκη, ενόψει όχι μόνο της θερινής περιόδου, αλλά και της νέας σεζόν.