Ένας δημοσιογράφος με μεγάλη εμπειρία στον τομέα της τεχνολογίας και του gaming εντάσσεται στο δυναμικό της Liquid Media. Ο Παύλος Παπαπαύλου θα καλύπτει καθημερινά την ειδησεογραφία στο Gazzetta και στο Reader, θα μεταφέρει όλα τα νέα της αγοράς από τον συγκεκριμένο χώρο και θα γίνει ο ambassador της εταιρείας με στόχο να δώσει την απαραίτητη ώθηση για την επόμενη ημέρα
Σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της Google αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η εταιρεία μπλόκαρε περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την COVID-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων
Στον «αέρα» βρίσκεται ήδη η νέα διαφημιστική ταινία που δημιούργησε η Frank & Fame για το ψωμί του τοστ «Καραμολέγκος», με πρωταγωνιστές τον Πάνο Ιωαννίδη, τoν Σωτήρη Κοντιζά και τoν Λεωνίδα Κουτσόπουλο
O Ομιλος Αττικών Εκδόσεων και η BGM OMD, για λογαριασμό της Mercedes-Benz Hellas, ξεκινούν συνεργασία αξιοποίησης και χρήσης δεδομένων μέσω της πλατφόρμας DMP και Data Studio της Salesforce.
Ο δημιουργός κόμικς Αντώνης Βαβαγιάννης (κατά κόσμον Κουραφέλκυθρος) ξεκινά συνεργασία με το News 24/7 του Δημήτρη Μάρη με τη στήλη «Μην πατήσεις το κουμπί!», η οποία σχολιάζει με χιουμοριστικό τρόπο όλες τις εξελίξεις της επικαιρότητας.