Την αναβολή της νέας σειράς «Ντέρτι», η οποία είχε προαναγγελθεί για το 2023, μετά από απόφαση του σταθμού, των συγγραφέων και του σκηνοθέτη, ανακοίνωσαν με μια μακροσκελή
ανάρτηση, την οποία κοινοποίησαν στους προσωπικούς τoυς λογαριασμούς στο Facebook, οι δημιουργοί των «Αγριων μελισσών», Μελίνα Τσαμπάνη και Πέτρος Καλκόβαλης, αλλά και ο σκηνοθέτης της σειράς, Λευτέρης Χαρίτος. Οι λόγοι αφορούν αθέμιτο ανταγωνισμό, καθώς, όπως αναφέρεται, δίχως να κατονομάζονται ο σταθμός και η σειρά, ένα κανάλι προχώρησε μεταγενέστερα στην παραγωγή παρόμοιας θεματικά σειράς, η οποία θα βγει νωρίτερα στον αέρα, και συγκεκριμένα τον Οκτώβριοτου 2022.
Σε σταθερά αυξητική πορεία συνεχίζει το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα, καθώς τον φετινό Απρίλιο σημειώθηκε άνοδος 11,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο
μήνα του 2021. Συγκεκριμένα, τον Απρίλιο του 2022 καταγράφηκαν 41.073.356 δευτερόλεπτα ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor. Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσαν αύξηση της τάξης του 19,97% και του 4,78%, αντίστοιχα, ενώ η περιφέρεια κατέγραψε αύξηση 8,61%.
Ολοκληρώθηκε η ανοιχτή διαγωνιστική διαδικασία της ΑΦΗΣ Α.Ε. για την επιλογή εταιρείας media shop. Συγκεκριμένα, επιλέχθηκε η Webjar, που συνεργάζεται με την εταιρεία New Advisors και θα αναλάβουν το κομμάτι της τηλεοπτικής και digital διαφήμισης.
Την υλοποίηση 360° καμπάνιας για το λανσάρισμα του νέου premium smartphone Honor Magic4 Lite ανέθεσε στη Redirect η Honor.