Πασίγνωστος εκδότης των Αθηνών έχει αρχίσει να τηλεφωνεί σε υπουργούς με διάφορα αιτήματα για φίλους επιχειρηματίες.
Το γυναικείο site της 24Media αφιερώνει ξεχωριστό περιεχόμενο στην εκστρατεία πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, δημιουργώντας ειδικό widget και ντύνοντας παράλληλα το λογότυπό του με τη χαρακτηριστική ροζ κορδέλα, ενώ δημιουργεί και σκίτσα αποκλειστικά φτιαγμένα για το LadyLike.
Αρθρογραφεί (και όχι μόνο) στο iefimerida ο πολύπειρος δημοσιογράφος Θανάσης Τσεκούρας.
Συνεργασία σε επίπεδο συλλογής και χρήσης data ξεκινούν οι Αττικές Εκδόσεις και η Lotame. Με τη χρήση του audience management platform & Panorama IDτης Lotame, το Attica Media Marketplace θα παρέχει στους διαφημιζόμενους αποτελεσματικές δυνατότητες στόχευσης σε ένα premium, transparent και brand safe περιβάλλον.
H Δώρα Αναγνωστοπούλου επιστρέφει για δεύτερη χρονιά με «MEGA Stories» μέσα από τη συχνότητα του Μεγάλου Καναλιού. Η έμπειρη δημοσιογράφος συναντά ανθρώπους με καθηλωτικές ιστορίες, ενώ παρουσιάζει και αποκλειστικές συνεντεύξεις και ρεπορτάζ.