Μετά την εξαγορά της Nova από τη BC Partners, εκτός από το πεδίο της συνδρομητικής τηλεόρασης και της κινητής τηλεφωνίας, αφού ακολούθησε το deal με τη Wind, έχει αρχίσει να καταγράφεται κινητικότητα επιχειρηματιών και σε σχέση με τα συμβατικά media.
Συγκεκριμένα, οι μεγάλοι και ισχυροί παίκτες, που αγοράζουν ολοένα και περισσότερα assets στην Ελλάδα, φαίνεται ότι αρχίζουν να αντιλαμβάνονται πως σε αυτή τη χώρα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο και τα μέσα ενημέρωσης.
Στο πλαίσιο αυτό, και αρχής γενομένης από μια αναφορά του Νίκου Σταθόπουλου στο Συνέδριο των Δελφών, έγινε αντιληπτό ότι τα funds αργά ή γρήγορα θα στραφούν και προς την αγορά των media. Ηδη πληροφορίες αναφέρουν ότι τα αφεντικά της Nova δείχνουν να ενδιαφέρονται, εκτός από την ενίσχυση της συνδρομητικής τηλεόρασης, να εισέλθουν και στον χώρο της ελεύθερης και συμβατικής TV, επιχειρώντας παράλληλα να ιχνηλατήσουν το θεσμικό πεδίο της αγοράς, το οποίο σε μια πρώτη ανάγνωση δεν αφήνει περιθώρια δραστηριοποίησης και στα δύο μέτωπα.
Την ίδια στιγμή, τόσο το BC Partners όσο και τα υπόλοιπα funds που αγοράζουν… Ελλάδα έχουν προχωρήσει σε μια έρευνα για να καταγράψουν την απήχηση που έχουν τα sites (ενημερωτικά και ψυχαγωγικά) στο αναγνωστικό κοινό. Επί της ουσίας, στρέφουν το ενδιαφέρον τους στην επόμενη μέρα, που κατά κοινή παραδοχή είναι αυτή του Διαδικτύου.
Με βάση μάλιστα όσα κυκλοφορούν στην πιάτσα, δεν αποκλείεται, και μάλιστα πολύ σύντομα, να έχουμε τις πρώτες εξαγορές από τα funds, κάποιες από τις οποίες θα αποτελέσουν εκπλήξεις μεγατόνων.