Είναι εμφανές ότι η νέα ιδιοκτησία της «Ναυτεμπορικής» έχει αποφασίσει να ρίξει το βάρος της στρατηγικής που έχει όσον αφορά τα media στο site του ιστορικού ομίλου.
Έτσι, σχεδόν ταυτόχρονα με τις αλλαγές που επιχειρούνται στην έντυπη έκδοσή της, ο Γιώργος Μελισσανίδης (γιος του Δημήτρη, που «τρέχει» το μαγαζί) έχει δώσει σαφείς οδηγίες για την άμεση αναβάθμιση των διαδικτυακών μέσων του ομίλου. Στο πλαίσιο αυτό, οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη τόσο της εφημερίδας όσο και του site έχουν
ήδη ξεκινήσει τις πρώτες παρεμβάσεις, που στοχεύουν στην ανταγωνιστικότητα του Μέσου.
Μία από τις σημαντικές αλλαγές που προωθούνται και σύντομα θα υλοποιηθούν είναι η προσθήκη ιντερνετικής τηλεόρασης (web TV) στο site της «Ναυτεμπορικής». Επί της ουσίας, ο στόχος που έχει τεθεί κινείται προς την κατεύθυνση της οπτικοποίησης σειράς θεμάτων που φιλοξενούνται στο site. Για παράδειγμα, μέσα στην εβδομάδα θα παρουσιάζονται συνεντεύξεις προσώπων που κινούνται κυρίως στον χώρο της οικονομίας και της πολιτικής.
Για την υποστήριξη του συγκεκριμένου project έχουν ξεκινήσει ήδη οι πρώτες επαφές με έμπειρα (τηλεοπτικά) στελέχη. Πέραν του web, η νέα ιδιοκτησία της «Ναυτεμπορικής» σκοπεύει να επιστρέψει και στη διοργάνωση μεγάλων συνεδρίων.
Επίσης, στις επαφές που ξεκίνησε τόσο ο εκδότης όσο και ο εμπορικός διευθυντής της εφημερίδας, φαίνεται να ρίχνουν το βάρος και στην ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης του οικονομικού φύλλου, η οποία, κατά κοινή παραδοχή, τα τελευταία χρόνια είχε ατονήσει. Μάλιστα, προκαλεί εντύπωση στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι τα
περισσότερα τηλεφωνήματα προς τραπεζίτες και επιχειρηματίες προέρχονται από τον ίδιο τον Δημήτρη Μελισσανίδη.
Πάντως, εκείνο που αξίζει να επισημανθεί είναι ότι, εκτός από τις αλλαγές που συντελούνται στο site και στην έντυπη έκδοση της «Ναυτεμπορικής», καλά ενημερωμένες πηγές αναφέρουν πως η νέα ιδιοκτησία του ιστορικού ομίλου σχεδιάζει και τη δημιουργία νέων sites.