Πρώτη εδώ και αρκετό καιρό η στήλη έχει αποκαλύψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας, ευρισκόμενος μπροστά σε πραγματικό αδιέξοδο όσον αφορά τη στρατηγική που έχει στα media, αποφάσισε να επιλέξει τον όμιλο που θα «υιοθετήσει». Για πρώτη φορά άφησε στην άκρη τις αμπελοφιλοσοφίες του Θ. Καρτερού και λειτούργησε με τη λογική.
Με βάση αυτό, κατέληξε στην απόφαση να «προσδεθεί» στο μιντιακό άρμα του ισχυρού άνδρα της 24Μedia, Δημήτρη Μάρη, ο οποίος το τελευταίο διάστημα επενδύει σε πολλά νέα πρόσωπα από τον χώρο της Κεντροαριστεράς, θέλοντας προφανώς να δημιουργήσει έναν όμιλο (όχι κατ’ ανάγκη digital) που θα διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στον ευρύτερο χώρο της Κεντροαριστεράς.
Πρόκειται επί της ουσίας για μια αναθέρμανση των ούτως ή άλλως καλών σχέσεων των δύο πλευρών, αυτή τη φορά όμως με πολύ διαφορετικά δεδομένα σχετικά με την εποχή της διακυβέρνησης Τσίπρα – Καμμένου. Παρά το γεγονός ότι στον όμιλο Μάρη έχει νευραλγική θέση ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης, ο τέως πρωθυπουργός δεν έκανε καμία δεύτερη σκέψη, παρά τα σενάρια που ακούγονται έντονα για πιθανή επιστροφή του άλλοτε κυβερνητικού εκπροσώπου στην κεντρική πολιτική σκηνή και μάλιστα ως επικεφαλής αριστερού πολιτικού φορέα, που θα απευθύνεται στους απογοητευμένους ΣΥΡΙΖΑίους.
Αυτό προκύπτει και από την πληροφορία που θέλει τον Αλέξη Τσίπρα να έχει συναντηθεί πάνω από δύο φορές με το αφεντικό της 24Μedia. Επίσης, ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ δείχνει να ενθαρρύνει τις σκέψεις που θέλουν τον Δημήτρη Μελισσανίδη να δίνει τα κλειδιά της «Ναυτεμπορικής» στον Δημήτρη Μάρη, αφού, πέραν των υπολοίπων, θεωρεί πως η πιθανή παρουσία του τελευταίου στη συγκεκριμένη εξίσωση είναι απόλυτη συμβατή με τη διαχρονική αξιοπιστία του brand.