Connect with us

Hi, what are you looking for?

Media Insider

ΗΠΑ: Η Google προχωρά στον αποκλεισμό πολιτικών διαφημίσεων με το πέρας των polls

Η Google κλείνει τη «στρόφιγγα» σε πολιτικές διαφημίσεις με το πέρας των δημοσκοπήσεων των αμερικανικών εκλογών της 3ης Νοεμβρίου. Η εταιρεία, προτάσσοντας τη sensitive events πολιτική της, ανέφερε ότι βασίζει την απόφασή της στη διάρκεια της καταμέτρησης των ψήφων, η οποία φέτος αναμένεται να είναι μεγαλύτερη σε σχέση με άλλες εκλογικές αναμετρήσεις.

Η εταιρεία απέστειλε επιστολή στις διαφημιστικές εταιρείες, την περασμένη Παρασκευή, ανακοινώνοντας ότι δεν θα επιτρέψει στις πλατφόρμες της διαφημίσεις που σχετίζονται με τις εκλογές, τους υποψηφίους ή το εκλογικό αποτέλεσμα. Ανέφερε, επίσης, ότι αναμένει «σημαντική αύξηση αιτημάτων για πολιτική διαφήμιση» τις επόμενες εβδομάδες και προειδοποίησε τους διαφημιστές για 48ωρη αναμονή για την έγκρισή τους.

Η απαγόρευση θα ισχύει για όλες τις διαφημίσεις που αγοράζονται μέσω των Google Ads, DV360, YouTube και AdX Authorized Buyer και θα επεκταθεί και σε διαφημίσεις με την οποιαδήποτε «αναφορά σε ομοσπονδιακές ή πολιτειακές εκλογές», καθώς και σε political fundraising ads. (Πηγή: Adweek)

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου