Την στιγμή που ον εκδότης της εφημερίδας Documento, εξαπολύει μύδρους εναντίον του Μεγάρου Μαξίμου και προσωπικά του πρωθυπουργού, για το γεγονός ότι τον έχουν “κόψει” από την διαφήμιση, ο ΟΠΑΠ των Τσέχων, διαφημίζεται κανονικά και με το νόμο στον όμιλο του Κώστα Βαξεβάνη. Μάλιστα ο ιθύνοντες του Οργανισμού, θέλοντας να ρίξουν στάχτη στα μάτια του Κυριάκου Μητσοτάκη, αποφεύγουν τις ολοσέλιδες καταχωρήσεις και τα μπάνερ στα sites του Βαξεβάνη. Προτιμούν την κειμενογραφία, κάτι που είναι δύσκολο να εντοπίσει ένας ανυποψίαστος παρατηρητής. Σύμφωνα με τους γνωρίζοντες πρόσωπα και καταστάσεις την επιλογή να συνεχίσει η διαφήμιση στο Documento την έχει λάβει ο αναπληρωτής διευθύνον Σύμβουλος του Οργανισμού Οδυσσέας Χριστοφόρου, ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν θέλει (σ.σ. άλλωστε φοβάται κι όλας) να συγκρουστεί με τον εκλεκτό του Νίκου Παππά. Πάντως εκτός από το Documento, ο ΟΠΑΠ “δίνει” διαφήμιση και σε πλειάδα sites, που διακρίνονται (κυρίως) για το υβρεολόγιο απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη, την σύζυγό του Μαρέβα και τον διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου Γρηγόρη Δημητριάδη. Και όλα αυτά από ένα Οργανισμό, που ακόμη διατηρεί το προνόμιο του μονοπωλίου στον τζόγο.
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου