Connect with us

Hi, what are you looking for?

Media Insider

Warc: Πτώση 8,1% φέτος για την παγκόσμια δαπάνη

Kάμψη της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης κατά 8,1% με τις απώλειες να ανέρχονται σε 49,6 δισ. δολάρια προβλέπει το Warc για φέτος.
Αξίζει να σημειωθεί πως η φετινή μείωση των διαφημιστικών εσόδων εκτιμάται πως θα είναι μικρότερη από εκείνη που καταγράφηκε το 2009, όταν η διαφημιστική αγορά υποχώρησε κατά 12,7% (-60,5 δισ. δολάρια). Σύμφωνα με το Warc, αυτό οφείλεται σε διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων οι φετινές προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ, τα καλύτερα των αναμενομένων αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου και η μεγαλύτερη εδραίωση του online τομέα, ειδικά όσον αφορά το e-commerce.
Mείωση δαπάνης προβλέπεται για όλους τους προϊοντικούς τομείς, με τη σημαντικότερη κάμψη να αναμένεται στις εξής κατηγορίες: Ταξίδια & Τουρισμός (-31.2%), Ψυχαγωγία & Διασκέδαση (-28.7%), Οικονομικές Υπηρεσίες (-18.2%), Λιανεμπόριο. (-15.2%) και Αυτοκινητοβιομηχανία (-11.4%).
Η πτώση αναμένεται να είναι πολύ μεγαλύτερη στα παραδοσιακά media. Υπολογίζεται πως θα κυμανθεί στο 16,3% (51,4 δισ. δολάρια) με απώλειες να καταγράφονται σε κινηματογραφική διαφήμιση (-31,6%), OOH (-21,7%), print (-20.1%), ραδιόφωνο (-16,2%) και τηλεόραση (-13,8%).
Αντιθέτως, για τη διαδικτυακή διαφήμιση αναμένεται οριακή άνοδος φέτος (+0,6%) σε παγκόσμιο επίπεδο. Social media (+9,8%), online video (+5,0%) και search (+0,9%) υπολογίζονται πως θα καταγρά-ψουν σημαντική άνοδο.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Warc προβλέπει ανάκαμψη 4,9% το 2021 για την παγκόσμια δαπάνη. Εάν αυτή η πρόβλεψη επιβεβαιωθεί, η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα έχει χάσει περίπου 21,9 δισ. δολάρια σε σχέση με το 2019.

Προκειμένου να καλυφθούν πλήρως οι απώλειες, θα πρέπει η διαφημιστική επένδυση να αυξηθεί κατά 3,7% % το 2022.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί