Έχει μεγάλη πλάκα ο γραφικός εκδότης, εβδομαδιαίου εντύπου, που εσχάτως ευρισκόμενος σε οικονομικό αδιέξοδο, προσπαθεί να «πουλήσει» στην πιάτσα την δήθεν στενή σχέση του με το Μέγαρο Μαξίμου.
Ο συγκεκριμένος τύπος χρησιμοποιεί ολοένα και περισσότερο το ονοματεπώνυμο του Κυριάκου Μητσοτάκη, θέλοντας να καταδείξει πόσο αναγκαίος έχει γίνει στον πρωθυπουργό. Φυσικά η αλήθεια απέχει αρκετά από τα χωρίς κόστος λόγια του εκδότη, αφού ο πρωθυπουργός, εσχάτως δεν θέλει να βλέπει στα μάτια του τον εκδότη.
Ωστόσο ο ίδιος εν μέσω κρίσης έχει βρει την ευκαιρία να «πουλήσει» την πραμάτεια του, κυρίως σε επιχειρηματίες, που βαριούνται να ψάχνουν που βρίσκεται η αλήθεια και που η υπερβολή. Πάντως το κακό είναι ότι ο εκδότης έχει αρχίσει να πιστεύει τα παραμύθια του.