Η καμπάνια της ελληνικής κυβέρνησης για το «Μένουμε Σπίτι» στάθηκε αφορμή για να ξεσπάσει παρασκηνιακός «πόλεμος» (επί του παρόντος με ένα πολεμιστή) ανάμεσα σε διαφημιστές. Ο λόγος για τον ιδιοκτήτη της Cream Χάρη Μπιζούμη, τον οποίο οι πληροφορίες τον θέλουν σφόδρα ενοχλημένο από το γεγονός ότι την καμπάνια της ελληνικής κυβέρνησης, την ανέλαβε η διαφημιστική initiative. Ο πασίγνωστος διαφημιστής που διατηρεί παραδοσιακά καλές σχέσεις με πολλούς ιδιοκτήτες Μέσων Ενημέρωσης, έχει αρχίσει και βγάζει χολή. Από τα βέλη της κριτικής του, δεν γλιτώνει (πάντα σε παρασκηνιακό επίπεδο) ούτε ο διευθυντής του πρωθυπουργού, Γρηγόρης Δημητριάδης. Ωστόσο παρά την γκρίνια Μπιζούμη, η αλήθεια είναι οτι η initiative, κατά κοινή παραδοχή είναι από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες της αγοράς.
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου