Ελαφρώς αυξημένο κατά 1,42% εμφανίζεται το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα το διάστημα Ιανουάριος-Ιούλιος 2019, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2018, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor.
Συγκεκριμένα, το διάστημα αυτό καταγράφηκαν συνολικά 89.569.540 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου. Η Αθήνα ήταν η μόνη που κατέγραψε μείωση, με ποσοστό 1,50%, ενώ με θετικό πρόσημο έκλεισαν Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια, με 3,56% και 2,61% αντίστοιχα. Η κατηγορία τρόφιμα-ποτά βρίσκεται σταθερά στην κορυφή των κατηγοριών με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων την εξεταζόμενη περίοδο.
Το top 5 των κατηγοριών με τη δυναμικότερη διαφημιστική παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο συμπληρώνουν η κινητή τηλεφωνία, η διασκέδαση, το δημόσιο και ο εξοπλισμός οικοδομής. Παράλληλα, σε επίπεδο brands, το retail τροφίμων εξακολουθεί να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία,
με πρώτη στο εξεταζόμενο διάστημα τη Lidl, δεύτερο τον Μασούτη και τρίτη την AB Βασιλόπουλος.
Στην πρώτη θέση των «climbers» της διαφημιστικής προβολής σε επίπεδο χρόνου βρέθηκε η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ακολουθούμενη από τον ΟΠΑΠ και την Europa Profil Αλουμίνιο, ενώ το brand που τη μείωσε περισσότερο ήταν ο Σκλαβενίτης, ακολουθούμενος από την Τράπεζα Πειραιώς. Στην Αθήνα, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος. Το διάστημα Ιανουάριος-Ιούλιος 2019, ο μήνας με τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο ήταν ο Ιούνιος, με 14.329.111 δευτερόλεπτα.