Η Διονυσία Καλαποθαράκου αναλαμβάνει καθήκοντα διευθύντριας σύνταξης του γυναικείου site Queen.gr, προερχόμενη από τη θέση της Fashion Director για το σύνολο των Μέσων της DPG Digital Media.
Η Socialab αναλαμβάνει τη χάραξη και υλοποίηση της στρατηγικής επικοινωνίας της Autohellas Hertz στα social media, δημιουργώντας digital καμπάνιες, οι οποίες στόχο έχουν να αναδεικνύουν τις ολοκληρωμένες λύσεις που προσφέρει το brand, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε πελάτη.
Eνισχύεται το Action24 από τον Διονύση Παναγιωτάκη. Ο ιδιοκτήτης του περιφερειακού τηλεοπτικού σταθμού αναλαμβάνει πρωτοβουλία προκειμένου να εμπλουτιστεί το πρόγραμμά του με ταινίες και σειρές, χωρίς φυσικά να αλλοιώνεται ο ενημερωτικός του χαρακτήρας.
Μετά την ΕΡΤ1, και η ΕΡΤ3 προχώρησε στην αγορά αλεξίσφαιρων γιλέκων και κρανών για τους ανταποκριτές της που καλύπτουν τις πολεμικές συγκρούσεις στην Ουκρανία. Η ΕΡΤ3 αποφάσισε να δαπανήσει το ποσό των 2.845 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
Επισημοποιήθηκε και θεσμικά η ανάληψη της προεδρίας του Δ.Σ. του Open από τον Γιάννη Λάτσιο. Στο νέο Δ.Σ. συμμετέχουν ο Αρτούρ Νταβιντιάν, ως αντιπρόεδρος, ο γενικός και εμπορικός διευθυντής Νίκος Αργυρός και ο δικηγόρος Κωνσταντίνος Φωτιάδης (μέλη). Στον αντίποδα, εκτός βρέθηκε, όπως αναμενόταν κατόπιν της υποβάθμισης του γενικότερου ρόλου του και της αδυναμίας περαιτέρω προσέγγισης με την πλευρά Μελισσανίδη, ο εκδότης Γιάννης Φιλιππάκης.
Η νέα καμπάνια της Elpedison με την υπογραφή της McCann Athens αναλαμβάνει να ξεναγήσει το καταναλωτικό κοινό σε εκείνη την περιοχή του μυαλού όπου στοιβάζονται όλα αυτά τα πράγματα που «υπόσχεσαι στον εαυτό σου ότι θα κάνεις “κάποια στιγμή”, αλλά αυτή η στιγμή δεν έρχεται ποτέ».