Ανησυχία για τις άμεσες αλλά και τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που προκαλούν η εισβολή και ο πόλεμος στην Ουκρανία επικρατεί στον χώρο των media, ο οποίος είδε τη διαφήμιση να «παγώνει» από την ημέρα της επίθεσης από τη Ρωσία. Από το πρωί της 24ης Φεβρουαρίου, η διαφημιστική αγορά αποφάσισε αυτόματα και συντονισμένα να πατήσει «freeze», αποσύροντας σε
χρόνο-ρεκόρ από τον τηλεοπτικό αέρα σποτ τα οποία επρόκειτο να μεταδοθούν από το πρωί έως και τη βραδινή ζώνη υψηλής τηλεθέασης.
Στον «αέρα» βρίσκονται τα γυρίσματα της νέας σειράς του Μάρκου Σεφερλή στον ΑΝΤ1, καθώς, όπως έγινε γνωστό, τις προάλλες του έκλεψαν το λάπτοπ όπου είχε αποθηκεύσει τους διαλόγους και αρκετές σημειώσεις από το σίριαλ που ετοιμάζει. Αποτέλεσμα ήταν να σταματήσουν τα γυρίσματα του «Mamacita».
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η αντικατάσταση της Μπέττυς Μαγγίρα στην πρωινή ζώνη του Open, με φόντο τα σχέδια του Γιάννη Λάτσιου για ένα μοντέρνο ψυχαγωγικό μαγκαζίνο.
Η Ogilvy δημιούργησε τη νέα επικοινωνία για την Ασφάλεια Κατοικίας της Anytime, βάζοντάς μας να σκεφτούμε ποια είναι όλα αυτά που κάνουν πραγματικά ένα σπίτι το δικό μας σπίτι και μεταμορφώνουν έναν χώρο στο καταφύγιό μας, εκείνο το μέρος όπου αισθανόμαστε μεγαλύτερη οικειότητα και ασφάλεια από οπουδήποτε αλλού.