Ολοένα και πιο ανοδική πορεία καταγράφει η τηλεόραση της Cosmote TV, με τον συνολικό αριθμό των συνδρομητών τον Δεκέμβριο του 2021 να ανέρχεται στους 624 χιλιάδες, αυξημένος κατά 8,5% σε ετήσια βάση, χάρη στη νέα πλατφόρμα Over Τhe Τop (OTT) του ΟΤΕ και το ελκυστικό τηλεοπτικό περιεχόμενο. Στο μεταξύ, σε αποκλειστική συνεργασία με τα BBC Studios προχώρησε η Cosmote TV για την επόμενη τριετία.
Την επέκταση της λύσης της για cross-channel planning Nielsen Media Impact (NMI) στη συνδεδεμένη τηλεόραση (CTV) ανακοίνωσε η Nielsen.
Η Δώρα Γερογιάννη αναλαμβάνει καθήκοντα Marketing & Communications Executive του ομίλου ΣΚΑΪ.
Με ρυθμούς σταθερής ανόδου συνεχίζει να «τρέχει» η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση τους πρώτους μήνες του νέου έτους, πράγμα που δίνει σαφή δείγματα για επιπλέον αύξηση του συνολικού ad spend με αποδέκτη τα ελεύθερα κανάλια. Ο Ιανουάριος έκλεισε με θετικό πρόσημο και με διψήφια αύξηση σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Η συνολική δαπάνη που επενδύεται στην τηλεόραση προσεγγίζει πλέον ποσό-ρεκόρ: σχεδόν 1 εκατ. ευρώ την ημέρα.