Ανανεωτικό, σύγχρονο, με θεματολογία που ξεφεύγει από τα τετριμμένα μοντέλα που είχαμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, αλλά και με πρωτοποριακό design, το sportday.gr πραγματοποίησε την Πέμπτη 8 Ιουλίου το ξεκίνημά του στον χώρο του Διαδικτύου. Ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο εγχείρημα, που υλοποιεί ο άνθρωπος με μπόλικη εμπειρία, επί σειράν ετών, στα αθλητικά Μedia, ο ιδιοκτήτης του ομίλου της «SportDay», Τάσος Μπούρας.
Έπειτα από 16 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στον χώρο των έντυπων Μέσων, η «SportDay», η εφημερίδα με τα μεγαλύτερα κυκλοφοριακά ρεκόρ στην ιστορία των ελληνικών αθλητικών
εφημερίδων, κάνει την είσοδό της και στον χώρο του Διαδικτύου, φιλοδοξώντας να καταγράψει ανάλογη πορεία. Και το πρώτο δείγμα γραφής είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικό. Με ειδικές θεματικές ενότητες για κάθε λαοφιλή ομάδα, τις μεγαλύτερες διοργανώσεις, ένθετα για το αθλητικό lifestyle, το αυτοκίνητο, το Στοίχημα και πλούσιο πρόγραμμα σε podcasts και τηλεοπτικές παραγωγές, το sportday.gr μοιάζει να επενδύει στις νέες τεχνολογίες, δίνοντας όμως βάρος στο καλό δημοσιογραφικό κείμενο και στην πολυμορφία απόψεων και θεματολογίας.
Το εγχείρημα υπογράφουν με την παρουσία τους 45 επαγγελματίες αθλητικοί συντάκτες. Aνάμεσά τους ονόματα όπως ο Στέφανος Αβραμίδης, ο Σωτήρης Κωσταβάρας, ο Γιώργος Θαναηλάκης, ο Μηνάς Τσαμόπουλος, ο Κώστας Κοφινάς, ο Βασίλης Γεωργιώτης, ο Σπύρος Γρομητσάρης, ο Γιάννης Λαμπίρης, ο Σταύρος Καζαντζόγλου, ο Κώστας Ψάρρας, ο Γιάννης-Μάριος Παπαδόπουλος, ο Τόλης Χριστοφοράκης, η Κωνσταντίνα Θεοδώρου και ο Γιώργος Χελάκης. Διευθυντής του site είναι ο αθλητικογράφος Αλέξανδρος Σόμογλου (επί σειράν ετών στέλεχος αθλητικών Μedia σε έντυπο και αθλητικό Τύπο), creative director ο Κώστας Χαροκόπος, ενώ το digital development έχει αναλάβει η εταιρεία Butterfly.