Αέρας ανανέωσης φυσάει από το βράδυ της Κυριακής στο Mega. Μετά από αρκετά χρόνια και ύστερα από μια μεταβατική περίοδο, το Μεγάλο Κανάλι, μετά την ολοκλήρωση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, έκανε την πρώτη ανανέωση σε σήματα και γραφικά ενόψει και της νέας τηλεοπτικής σεζόν, όπου με ένα πρόγραμμα, το οποίο βασίζεται στο δίπτυχο έγκυρη ενημέρωση-ποιοτική ψυχαγωγία, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στις οθόνες μας. Δηλαδή, το Mega το καλό, όπως είναι και το πρώτο σλόγκαν για όλα όσα σταδιακά θα ξεδιπλωθούν από τις αρχές του φθινοπώρου στις οθόνες μας.
Το Mega λοιπόν αλλάζει, μεταμορφώνεται, εξελίσσεται. Περνάει στη νέα εποχή με όραμα και υψηλούς στόχους. Νέα idents, νέα γραφικά, νέο μουσικό σήμα βρίσκονται ήδη on air και διαμορφώνουν τη σύγχρονη εικόνα του.
Με βασικό δημιουργικό άξονα το λογότυπο του καναλιού, κάθε ένα από τα σήματα (idents) αποκτά ξεχωριστό χαρακτήρα, ύφος και συμπεριφορά. Ταυτίζεται με διαφορετικές καταστάσεις και συναισθήματα. Γιατί το Mega δεν είναι απλά ένα λογότυπο καναλιού… Μέσα από την τρισδιάστατη απεικόνισή του, το λογότυπο γίνεται διαδραστικό και καλεί το θεατή σε ένα παιχνίδι εικόνας, κίνησης, χρωμάτων και υφών.
Στη νέα εικόνα του Mega συμβάλλουν και τα καινούργια γραφικά, με την ξεχωριστή ευελιξία τους και τα έντονα, φωτεινά χρώματα. Τη νέα εικόνα του Mega επιμελήθηκε η Διεύθυνση Μάρκετινγκ του καναλιού. Η σκηνοθεσία και παραγωγή των νέων σημάτων έγινε από τον Τόνυ Ζαγοραίο και το animation studio Yeti Pictures, σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Cream Rascal, που δημιούργησε και το νέο πακέτο γραφικών.
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα OnTime την Τρίτη 29 Ιουνίου