Media Insider

Η πληγή της διαφήμισης

Το μεγαλύτερο πλήγμα στην τηλεόραση ήταν η πτώση της διαφήμισης σε όλο τον κόσμο στην τηλεοπτική αγορά. Οπως δείχνει η έρευνα της Nielsen για το διάστημα της πρώτης περιόδου της πανδημίας, το αρνητικό ρεκόρ κατέχει η Ιταλία, με 42% πτώση.

 

Τις πρώτες εβδομάδες περίπου στα ίδια επίπεδα κινήθηκε και η διαφημιστική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ και η Γερμανία κατέγραψε σοβαρές απώλειες, της τάξης του 41% στο ραδιόφωνο και του 7% στην τηλεόραση. Η Γαλλία κατά τη διάρκεια του κορονοϊού έχασε το 15% των διαφημιστικών πακέτων στην τηλεόραση.

 

Από τη στήλη της Ντέπυς Γκολεμά στο Secret της εφημερίδας “ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ”

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version