Η Jacobs Douwe Egberts, ο πολυεθνικός κολοσσός της αγοράς του καφέ, προχωρά σε spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό media planning & buying. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Campaign, αναζητά «μια ολιστική omnichannel» συνεργασία για το λογαρισμό, που αυτήν τη στιγμή μοιράζονται οι Havas Media και Carat.
Συγκεκριμένα, η Havas Media ανέλαβε τον παγκόσμιο λογαριασμό το 2014 και εκτιμάται πως συμμετέχει και στη σημερινή αναθεώρηση, όπως και η Carat, που χειρίζεται το λογαριασμό στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 2017. Ο συνολικός λογαριασμός υπολογίζεται πως ξεπερνά τα 300 εκατ. δολάρια σε παγκόσμιο επίπεδο και τη διαδικασία αναθεώρησης φαίνεται πως υποστηρίζει η συμβουλευτική εταιρεία MediaSense. Αξίζει να σημειωθεί πως τον Ιούλιο η Jacobs Douwe Egberts ξεκίνησε ανάλογη διαδικασία και για τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της.
«Στο πλαίσιο του αναπτυξιακού ταξιδιού μας, έχουμε προσκαλέσει επιλεγμένα μέλη της βιομηχανίας marketing, προκειμένου να μας προτείνουν νέους τρόπους να επιταχύνουμε το media πρόγραμμά μας από το 2021. Ευχαριστούμε τις Havas και Carat για τη σταθερή συνεργασία τους», ανέφερε στέλεχος της JDE στο Campaign.
πηγή:advertising.gr