Σε ελεύθερη πτώση κινούνται τα διαφημιστικά έσοδα των καναλιών, με τους καναλάρχες να προβληματίζονται για το υπό διαμόρφωση σκηνικό.
Το γεγονός οτι έχουν σταματήσει οι ακριβές τηλεοπτικές παραγωγές σε καμία περίπτωση δεν περιορίζει την «μαύρη τρύπα».
Απεναντίας αν συνεχιστεί η σημερινή ροη σε σχέση με την διαφήμιση, τότε, τα πράγματα θα δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο ενόψει της νέας τηλεοπτικής χρονιάς. Και αυτο γιατί οι καναλάρχες έχουν κάνει εντελώς διαφορετικούς υπολογισμούς, στην αρχή της νέας χρονιάς.