Connect with us

Hi, what are you looking for?

Media Insider

Κάθετη πτώση στην τηλεοπτική διαφήμιση

Σε ελεύθερη πτώση κινούνται τα διαφημιστικά έσοδα των καναλιών, με τους καναλάρχες να προβληματίζονται για το υπό διαμόρφωση σκηνικό.

 

Το γεγονός οτι έχουν σταματήσει οι ακριβές τηλεοπτικές παραγωγές σε καμία περίπτωση δεν περιορίζει την «μαύρη τρύπα».

 

Απεναντίας αν συνεχιστεί η σημερινή ροη σε σχέση με την διαφήμιση, τότε, τα πράγματα θα δυσκολέψουν ακόμη περισσότερο ενόψει της νέας τηλεοπτικής χρονιάς. Και αυτο γιατί οι καναλάρχες έχουν κάνει εντελώς διαφορετικούς υπολογισμούς, στην αρχή της νέας χρονιάς.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου