Marketing

Facebook: Νέο εργαλείο για τις πολιτικές διαφημίσεις

Το Facebook εισάγει πλέον σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία εργαλεία διαφάνειας που αφορούν τις πολιτικές διαφημίσεις που φιλοξενεί. 

Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται ένα χρόνο μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica. Ξεκινώντας από τις 25 Ιουνίου, οι διαφημίσεις στο Facebook γύρω από κοινωνικά θέματα, εκλογές ή πολιτικά θέματα που εμφανίζονται σε 140 χώρες, θα περιέχουν την ένδειξη ότι είναι χορηγούμενες και θα παραμένουν στο αρχείο της βιβλιοθήκης διαφημίσεων του Facebook για επτά χρόνια. 

Ήδη η λειτουργία αυτή είναι διαθέσιμη σε 50 χώρες, ενώ το Facebook επέκτεινε την εφαρμογή της σε χώρες που επίκεινται εκλογές ή υπάρχουν ρυθμιστικοί κανόνες όπως η Ουκρανία, η Σιγκαπούρη, ο Καναδάς και η Αργεντινή. 

Σύμφωνα με την product manager του Facebook, Sarah Schiff, «εάν μια διαφήμιση παραβιάζει ένα νόμο, θα ενεργήσουμε γρήγορα για να την ”κατεβάσουμε”».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version