Το Facebook εισάγει πλέον σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία εργαλεία διαφάνειας που αφορούν τις πολιτικές διαφημίσεις που φιλοξενεί.
Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται ένα χρόνο μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica. Ξεκινώντας από τις 25 Ιουνίου, οι διαφημίσεις στο Facebook γύρω από κοινωνικά θέματα, εκλογές ή πολιτικά θέματα που εμφανίζονται σε 140 χώρες, θα περιέχουν την ένδειξη ότι είναι χορηγούμενες και θα παραμένουν στο αρχείο της βιβλιοθήκης διαφημίσεων του Facebook για επτά χρόνια.
Ήδη η λειτουργία αυτή είναι διαθέσιμη σε 50 χώρες, ενώ το Facebook επέκτεινε την εφαρμογή της σε χώρες που επίκεινται εκλογές ή υπάρχουν ρυθμιστικοί κανόνες όπως η Ουκρανία, η Σιγκαπούρη, ο Καναδάς και η Αργεντινή.
Σύμφωνα με την product manager του Facebook, Sarah Schiff, «εάν μια διαφήμιση παραβιάζει ένα νόμο, θα ενεργήσουμε γρήγορα για να την ”κατεβάσουμε”».