Με στόχο να ενισχύσει τη διαφάνεια στο ψηφιακό διαφημιστικό οικοσύστημα και να βελτιώσει τα επίπεδα εμπιστοσύνης, η Google εισήγαγε 31 νέες διαφημιστικές πολιτικές μέσα στο 2018.
Ως αποτέλεσμα, χρειάστηκε, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, να αποσύρει 2,3 δισ. διαφημίσεις, οι οποίες παραβίαζαν τόσο παλιές όσο και νέες κανονιστικές ρυθμίσεις, σύμφωνα με την ετήσια έκθεσή της Trust and Safety in Ads report. Σε αυτές περιλαμβάνονται περίπου 60 εκατ. διαφημίσεις ηλεκτρονικού «ψαρέματος», πολλές από τις οποίες όπως αναφέρει, μπλοκαρίστηκαν προτού να σερβιριστούν. Συνολικά απομάκρυνε 6 εκατ. διαφημίσεις σε καθημερινή βάση. Η Google λάνσαρε επίσης νέα πολιτική για προεκλογικές διαφημίσεις στις ΗΠΑ, δημοσιεύοντας παράλληλα έκθεση διαφάνειας πολιτικών διαφημίσεων, με λεπτομέρειες σχετικά με τους αγοραστές.
Φέτος θα εισάγει αντίστοιχα εργαλεία στην Ευρώπη και την Ινδία. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να αναγνωρίσει και να διαγράψει περί το 1 εκατ. «κακούς» διαφημιστικούς λογαριασμούς, χρησιμοποιώντας τεχνολογία machine learning, διπλασιάζοντας έτσι τον αντίστοιχο αριθμό του 2017, όπως ανακοίνωσε. Ο Scott Spencer, Director οf Sustainable Αds της Google, δήλωσε: «Το 2019, η προσπάθειά μας να προστατέψουμε τους χρήστες και να διασφαλίσουμε ένα ασφαλές διαφημιστικό οικοσύστημα που λειτουργεί αποτελεσματικά για τους σύννομους διαφημιζόμενους και publishers εξακολουθεί να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα».