Η ζωή της Μέριλιν Μονρόε, του απόλυτου sex symbol της δεκαετίας του ’50, «ξεδιπλώνεται» στη νέα ταινία του Netflix, με τίτλο «Blonde».
Είναι βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο της Τζόις Κάρολ Όουτς και δείχνει πώς η Χολιγουντιανή σταρ έφτασε από το ζενίθ στο ναδίρ. Πώς από τις μεγάλες στιγμές δόξας κατέληξε να φύγει από τη ζωή σχεδόν φτωχή.
Το «Blonde» ξεκινά από την ασταθή παιδική ηλικία της Μέριλιν Μονρόε, εξιστορεί πώς καθιερώθηκε ως διασημότητα του Χόλυγουντ και αποκαλύπτει λεπτομέρειες γύρω από τις ερωτικές σχέσεις της.
Στην ταινία πρωταγωνιστεί η Άνα ντε Άρμας και συμμετέχουν οι Μπόμπι Καναβάλε, Έιντριεν Μπρόντι, Τζούλιαν Νίκολσον, Ζάβιερ Σάμιουελ και Έβαν Γουίλιαμς.
Το σενάριο και τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Άντριου Ντόμινικ ενώ την παραγωγή έχει αναλάβει ο Μπραντ Πιτ.
«Όταν πέθανε…»
Η συγγραφέας του ομότιτλου βιβλίου, μιλώντας για την εμβληματική ξανθιά ηθοποιό τονίζει ότι η Μέριλιν «κέρδισε δόξα αλλά όχι μια ταυτότητα με την οποία μπορείς να ζήσεις».
Σύμφωνα με την ίδια, «έχασε την ταυτότητά της δημιουργώντας το προφίλ της απόλυτης σεξοβόμβας του κινηματογράφου και συγκεντρώνοντας αμέτρητους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο».
«Έκανε λεφτά για πολλούς άντρες αλλά όχι πολλά για τον εαυτό της. Όταν πέθανε στα 36 της δεν είχε καν αρκετά χρήματα για μια κανονική κηδεία. Όσο μεγάλωνε, έπαιρνε πολλούς μεγάλους ρόλους υποδυόμενη την χαζή ξανθιά που πλησίαζε τα 40», αποκαλύπτει η 84χρονη συγγραφέας.
«Κάποιοι λένε ότι αυτοκτόνησε αλλά…»
Στις 5 Αυγούστου του 1962 η οικονόμος της βρήκε την Μέριλιν Μονρόε να κείτεται γυμνή στο κρεβάτι της με ένα άδειο μπουκάλι από υπνωτικά χάπια «Nembutal» στο πλευρό της. Ήταν μόλις 36 ετών…
Ο τοπικός ιατροδικαστής, που κλήθηκε για να γνωματεύσει επί των συνθηκών του θανάτου της, απεφάνθη ότι επρόκειτο πιθανότατα για αυτοκτονία.
Ο φημολογούμενος ερωτικός δεσμός της, όμως, με τον Τζον Κένεντι και οι αντιδράσεις από το περιβάλλον του αμερικανού προέδρου κάνουν πολλούς, ακόμα και σήμερα, να πιστεύουν ότι ο φάκελος «Μέριλιν» δεν έπρεπε να κλείσει με την ένδειξη «αυτοκτονία».
Για το μυστήριο γύρω από τον θάνατό της Μέριλιν Μονρόε, η Τζόις Κάρολ Όουτς πιστεύει ότι μπορεί και να μην αυτοκτόνησε.
«Κάποιοι λένε ότι αυτοκτόνησε αλλά εγώ δεν το πιστεύω αυτό απαραίτητα. Πιστεύω ότι πέθανε από βαθιά απογοήτευση», λέει χαρακτηριστικά.
Από την μεριά του, ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος, Άντριου Ντόμινικ, σημειώνει για την ταινία: «Όλη η ιδέα ήταν να αποτυπώσουμε λεπτομερώς ένα δράμα της παιδικής ηλικίας και να δείξουμε πώς αυτό το δράμα μπορεί να δημιουργήσει δύο εαυτούς. Τον ιδιωτικό και τον δημόσιο. Και πώς αυτός ο ενήλικας βλέπει τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός παιδιού».
«Πρόκειται για μία τραγωδία. Ένα ανεπιθύμητο παιδί γίνεται η πιο επιθυμητή γυναίκα και εκείνη καλείται να το διαχειριστεί. Σαν να είσαι σε ένα αυτοκίνητο χωρίς φρένα, που τρέχει όλο και πιο γρήγορα», καταλήγει.