Connect with us

Hi, what are you looking for?

Showbiz

Γιατί ο Arnold Schwarzenegger και η Salma Hayek εμφανίζονται ως Δίας και Ήρα; (Βίντεο)

Σε ένα διαφημιστικό διάρκειας 60 δευτερολέπτων, το οποίο δημιούργησε η Goodby Silverstein & Partners σε σκηνοθεσία του Bryan Buckley, θα βγει στον αέρα κατά τη διάρκεια του τρίτου διαλείμματος για διαφημίσεις της πρώτης περιόδου του παιχνιδιού παίρνουν μέρος οι γνωστοί ηθοποιοί.

Στο σποτ πρωταγωνιστούν διάσημα ονόματα όπως ο θρυλικός Arnold Schwarzenegger και η υποψήφια για Όσκαρ ηθοποιός Salma Hayek Pinault, ενώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο δύο φορές υποψήφιος για Βραβείο της Ακαδημίας, σκηνοθέτης Bryan Buckley. To σποτ έχει προγραμματιστεί να βγει στον αέρα κατά τη διάρκεια του τρίτου διαλείμματος για διαφημίσεις της πρώτης περιόδου του παιχνιδιού.

Ο Schwarzenegger πρωταγωνιστεί ως Δίας, ο Έλληνας θεός του κεραυνού, ενώ η Hayek Pinault υποδύεται το ρόλο της συζύγου του, της θεάς Ήρας, καθώς συνταξιοδοτούνται και φεύγουν από τον Όλυμπο για να ζήσουν μία ήρεμη ζωή στο Palm Springs, Καλιφόρνια. Ωστόσο, η μονοτονία της ζωής του συνταξιούχου πολύ σύντομα αρχίζει να κουράζει το Δία, ο οποίος εκνευρίζεται από τη χρήση των γήινων ηλεκτρονικών συσκευών αλλά και από τους θνητούς γείτονές του, που τον ενοχλούν, ζητώντας συνεχώς να τους φορτίσει τα ηλεκτρικά αμαξάκια του γκολφ ή κάποιο θαμνοκοπτικό. Εν τω μεταξύ η Ήρα, ο ‘ήρωας’ της ιστορίας, έχει πλήρως εγκλιματιστεί και απολαμβάνει τη νέα κατάσταση. Σε μία προσπάθεια να ξαναφέρει λίγο ενθουσιασμό στη ζωή του Δία, του κάνει δώρο μία αμιγώς ηλεκτρική BMW iX, κάτι το οποίο βοηθά τον Έλληνα θεό του κεραυνού να ξαναβρεί το ηλεκτρικό του κέφι. Το σποτ τελειώνει με το ευτυχισμένο ζευγάρι να τα ‘σπάει’ στο δρόμο με τη νέα τους BMW iX, υπό τους ήχους του τραγουδιού “Electric Avenue” του Eddy Grant, ενώ ο Δίας χρησιμοποιεί την ηλεκτρική του δύναμη για να αλλάξει τα φανάρια σε πράσινο.

 

«Η αμιγής ηλεκτροκίνηση βρίσκεται στην καρδιά της μάρκας BMW», δήλωσε ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών και Μάρκας, BMW AG. «Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το Super Bowl για να στείλεις αυτό το μήνυμα, μπροστά σε ένα από τα μεγαλύτερα τηλεοπτικά κοινά στον κόσμο, όπου οι θεατές παρακολουθούν τα διαφημιστικά με το ίδιο πάθος που δείχνουν για τον αγώνα. Με τον Arnold και τη Salma, μπορούμε να δείξουμε στον κόσμο τη νέα BMW iX με αξέχαστο και επιδραστικό τρόπο».

 

«Το χιούμορ έγκειται στον θρυλικό θεό του κεραυνού, ο οποίος υποτίθεται ότι είναι άτρωτος στη μάχη του με τις καθημερινές ηλεκτρικές συσκευές,» δήλωσε ο Schwarzenegger. «Μόνον όταν η έξυπνη σύζυγος του κάνει δώρο μία νέα BMW iX, ο Δίας εντυπωσιάζεται από την πανίσχυρη δύναμη της ηλεκτρικής ενέργειας και νιώθει να ξαναγεννιέται».

 

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου