Ο Ορφέας Παπαδόπουλος άφησε την πόλη για να ζήσει στην επαρχία και να ασχοληθεί, εκτός από το θέατρο στο ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης, με τη ζωγραφική και την δερματοστιξία.
Αν και μεγαλωμένος στην Αθήνα, o Ορφέας Παπαδόπουλος αποφάσισε να ακολουθήσει τον δρόμο της αποκέντρωσης.
«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, όμως το Αυλάκι Φθιώτιδας απ’ όπου κατάγομαι κατά το ήμισυ, είναι το χωριό όπου έζησα μεγάλο μέρος των παιδικών μου χρόνων, δίπλα στον παππού και τη γιαγιά μου», είπε ο ηθοποιός που έγινε δημοφιλής στο ευρύ τηλεοπτικό κοινό από τα σίριαλ «Η ζωή της άλλης» και «Κλεμμένα όνειρα».
Αφορμή για να επιστρέψει στο χωριό στάθηκε η πρόταση που είχε από το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης. «Οταν μου έγινε η πρόταση από τον Κώστα Γάκη και έκλεισε η συμφωνία τελικά με τον Νίκο Ορφανό, που είναι ο νέος διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ, ήταν πραγματικά μεγάλη έκπληξη και χαρά για εμένα. Να δουλεύω, να κάνω θέατρο εκτός Αθήνας και, παράλληλα, σε έναν τόπο που ξέρω τόσο καλά, όπως η Λαμία, μένοντας στο σπίτι μου, με τόσες αναμνήσεις φίλους και συγγενείς ήταν πραγματικό μια ευλογημένη συγκυρία. Το ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης που κάνει μια τόσο δυναμική επανεκκίνηση υπό τη νέα του διεύθυνση και μας εξασφαλίζει εξαιρετικές συνθήκες εργασίας ανοίγει έναν πολύ όμορφο παραγωγικά και καλλιτεχνικά δρόμο. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι περισσότερο. «Νιώθω τυχερός», είπε, προσθέτοντας πως στις 31 Ιανουαρίου ο «Κατά φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου θα έρθει στην Αθήνα για λίγες παραστάσεις στο θέατρο «Βασιλάκου».
Παράληλλα, ο Ορφέας έχει ξεκινήσει να ασχολείται με κάτι διαφορετικό από την υποκριτική: τη ζωγραφική και τη δερματοοτιξία. «Ασχολούμαι από μικρός με τη ζωγραφική, είναι η πρώτη τέχνη που αγάπησα και ταξίδεψα μαζί της. Ζωγραφίζω και τώρα αρκετά, όσο μου το επιτρέπουν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις με στόχο να κάνω μια δική μου έκθεση στο άμεσο μέλλον. Λίγο καιρό πριν, μια φίλη μου, tattoo artist, με παρακίνησε να πειραματιστώ με το τατουάζ μια τέχνη που πάντα με γοήτευε, αλλά ποτέ δεν έτυχε να αγγίξω. Την άγγιξα, λοιπόν, και ένιωσα ότι μου πηγαίνει πολύ. Δεν θα άφηνα καμία μου τέχνη για κάποια άλλη,.. Ολες κυλούν μέσα μου μαζί και καθεμία ξεχωριστά. Σέ κάθε ανισόρροπη στιγμή μου, αναζητώ αυτό που θα με ισορροπήσει».
Δηλώνει ενθουσιασμένος με την προσέγγιση της παράστασης στην οποία υποδύεται τον δούκα της Μόντενα, στο παραλλαγμένο έργο του Μολιέρου, ενώ απέχει από την τηλεόραση. «Εχω να κάνω αρκετά χρόνια τηλεόραση και ομολογώ πως ναι, μου έχει λείψει. Πιστεύω, όμως ότι τα πράγματα δεν έρχονται τη στιγμή που τα επιθυμούμε, αλλά όταν είναι η σωστή στιγμή τους», είπε και προσθέτει”: «Οσο κι αν θεωρώ ότι τα τι αποτελούν ένα χωνευτήρι ανακύκλωσης προσώπων, που τροφοδοτούν εκπομπές και τις θεματολογίες τους, δεν κατηγορώ όσους συμμετέχουν. Ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Είχα μια εμπειρία με το “Just the 2 of us”, που με έκανε να σταματήσω προς το παρόν σε αυτό. Δεν μου ταιριάζει αυτού του είδους η προβολή, δεν είναι κάτι που, σε αυτή τη φάση τουλάχιστον, με αφορά».
Αντίθετα, στο θέατρο μοιάζει να βρίσκει την έκφραση της δημιουργικότητας που επιθυμεί. «Είναι ένα κλασικό έργο του Μολιέρου που δεν έχει παρουσιαστεί ξανά με αυτόν τον τρόπο, μέσα από τα μάτια των θεατρίνων της εποχής του Λουδοβίκου του 14ου, αλλά και του ίδιου του Μολιέρου. “Με αγέρα και βροχή” ήταν η έμπνευση του σκηνοθέτη μας Κώστα Γάκη, ως δυνάμεις έντονες που συνεπαίρνουν τις ψυχές των θεατρίνων μας στο μαγικό ταξίδι του θεάτρου και στην περιπέτεια της ζωής τους. Χιούμορ, χαρακτήρες φως, σκοτάδι, έρωτες, μουσική, παρεξηγήσεις συνθέτουν το έργο μας, με πρωταγωνιστή τον Θανάση Τσαλταμπάση στον ρόλο του ασθενούς, που είμαι σίγουρος πως το κοινό θα κατά ευχαριστηθεί. Εχω επίσης τη χαρά να συνεργάζομαι με τους εξαιρετικούς συναδέλφους Νίκο Ορφανό, Δημήτρη Μαρία Παπαφωτίου, Νάσπα Βραχάτη, Αλέξανδρο Ζουριδάκη, Αγοραστή Αρβανίτη, Στεφανία Καλομοίρη, τον μουσικό μας επί σκηνής, Κώστα Λώλο, τον Κωνσταντίνο Ζαμάνη στα κοστούμια και στα σκηνικά, τη Στελλά Κάλτσου στον φωτισμό, τη βοηθό σκηνοθέτη Νατάσα-Φαίη Κοσμίδου και, φυσικά, όλους τους συντελεστές που έχουν βάλει ο καθένας τη δική του πινελιά για το αποτέλεσμα αυτής της παράστασης Είναι η πρώτη φορά που συνεργάζομαι με ΔΗΠΕΘΕ και, μέχρι τώρα, η εμπειρία μου είναι εξαιρετική: σεβασμός, επαγγελματισμός συνέπεια, δημιουργία», είπε στη RealLife.