Αναδρομή στη σειρά που έκανε μεγάλη επιτυχία στα ’90s, το «Άγγιγμα ψυχής», έκαναν οι πρωταγωνιστές Σταύρος Ζαλμάς και Θεοφανία Παπαθωμά.
Ο Σταύρος Ζαλμάς και η Θεοφανία Παπαθωμά μίλησαν στην κάμερα της εκπομπής «Πάμε Δανάη» και αποκάλυψαν άγνωστα backstage στιγμιότυπα από τα γυρίσματα της σειράς.
Μάλιστα, ο ηθοποιός ανέφερε ότι η κεντρική διοίκηση της Εκκλησίας αντέδρασε πολύ αρνητικά και γι’ αυτόν τον λόγο δεν τους επέτρεψε να κάνουν γυρίσματα σε ναούς.
Η Θεοφανία Παπαθωμά με τη σειρά της εξομολογήθηκε πως δεν δυσκολεύτηκε κάνοντας αυτή τη σειρά, παρότι ήταν η πρώτη της δουλειά και ότι λειτούργησε με τον αυθορμητισμό της.
Σταύρος Ζαλμάς: “Αυτός ο ρόλος δεν είναι σαν έναν οποιοδήποτε άλλο ρόλο. Γιατί δεν έχει περιθώριο μετριότητας”
Πιο αναλυτικά, ο Σταύρος Ζαλμάς ανέφερε: «Αυτός ο ρόλος δεν είναι σαν έναν οποιοδήποτε άλλο ρόλο. Γιατί δεν έχει περιθώριο μετριότητας. Ή θα κάνεις επιτυχία ή θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι. Είναι πολύ δύσκολο πράγμα να κουβαλήσεις το ράσο και να είσαι αξιοπρεπής, ενδιαφέρων, συγκινητικός, να μην προσβάλεις το θρησκευτικό αίσθημα του κόσμου».
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Η κεντρική διοίκηση της Εκκλησίας το πήρε πάρα πολύ άσχημα. Δεν μας επέτρεψε τότε να κάνουμε γυρίσματα σε ναούς. Και αναγκαστήκαμε και πήγαμε στα Γιάννενα, όπου ήταν εκεί τότε ο Μακαριστός Μητροπολίτης πρ. Αιτωλίας και Ακαρνανίας Θεόκλητος που μας επέτρεψε στη Μονή του να κάνουμε γυρίσματα σε ναούς».
Θεοφανία Παπαθωμά: “Δεν ήξερα ακόμη πώς έπρεπε να κοιτάζω στην κάμερα και κρυβόμουν”
Η Θεοφανία Παπαθωμά τόνισε: «Ήταν η πρώτη μου δουλειά και ήμουν πολύ νέα και αυθόρμητη. Δεν μπορώ να πω ότι δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα. Πάντα κάθε μου ρόλο κάθομαι και τον σκέφτομαι, προσπαθώ να τον αισθανθώ, να τον βάλω μέσα μου και μετά ανοίγω την πόρτα για να βγει. Κάτι τέτοιο έκανα κι εκεί. Χρησιμοποίησα τον αυθορμητισμό μου και ό,τι γνώσεις είχα».
Σε ερώτηση για το ποια σκηνή τη δυσκόλεψε περισσότερο, η ηθοποιός απάντησε: «Η πιο δύσκολη σκηνή στο “Άγγιγμα Ψυχής” ήταν η πρώτη, με πολύ κόσμο στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου. Έπρεπε να περάσω ανάμεσα από πάρα πολύ κόσμο και να πάω στη ρεσεψιόν. Όμως έπρεπε να με “βλέπει” και η κάμερα και εγώ δεν κατείχα ακόμα αυτή τη σχέση. Έτσι όπως περνούσα κρυβόμουν και μου λέει ο Μανουσάκης λίγο θυμωμένα “Όταν βλέπεις την κάμερα, να σε βλέπει κι αυτή”. Δεν μου το είχε εξηγήσει κάποιος και λίγο στενοχωρήθηκα».
Κλείνοντας, είπε: «Η Έλενα Ναθαναήλ ήταν μια εξωστρεφής και δυναμική γυναίκα, πολύ όμορφη και σε εκείνη την ηλικία. Δεν είχαμε πολλές σκηνές μαζί, αλλά με είχε εντυπωσιάσει».