Showbiz

Νίκος Καρβέλας στην “Μεγάλη Εικόνα”: “Δεν με ενδιέφερε ποτέ τι θα αφήσω πίσω μου, είμαι έρμαιο του εγκεφάλου”

“Ιδιαιτερότητά μου είναι ότι αναγνωρίζω την αποβλάκωσή μου” – Τί είπε για την Άννα Βίσση και την Αννίτα Πάνια

Ο Νίκος Καρβέλας, μετά από πολλά χρόνια, έδωσε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στην Νίκη Λυμπεράκη και στην “Μεγάλη Εικόνα“.

Ο γνωστός συνθέτης, τραγουδιστής και συγγραφέας αποκάλυψε αρχικά τον λόγο που δεν επιθυμούσε να δίνει συνεντεύξεις τόσα χρόνια.

“25 χρόνια που μου έλεγαν να μιλήσω, δεν υπήρχε λόγος. Τώρα υπάρχει λόγος! Η σχέση μου με τους δημοσιογράφους ήταν εμπόλεμη. Αλλά ο λόγος που ήθελα να μιλήσω live δεν ήταν αυτός. Ένας άνθρωπος που έχει οστικές δυνάμεις, όταν του λένε ότι θα το πετσοκόψουμε αυτό αρνείται να το κάνει” ανέφερε στη δημοσιογράφο.

Για την ηλικία και την γνώμη του για τον χρόνο είπε:

“Αυτή η κουταμάρα που λένε οι άνθρωποι όταν γερνάνε ότι αισθάνομαι έφηβος. Είναι τόσο βλακώδες. Εγώ το είπα για πλάκα. Όλα αυτά είναι κουταμάρες. Όταν είσαι 73, είσαι 73 και όταν είσαι 13 είσαι 13” ανέφερε ο Νίκος Καρβέλας.

“Είμαι 73 και είμαι γέρος. Ο γέρος τι σημαίνει; Ότι δεν είμαι νέος στο μυαλό. Είναι δυνατόν να με δει ένα 15χρονο και να πει να ένας συνομήλικός μου; Συνεπώς αν μιλάμε βάσει της πραγματικότητας, θα έπρεπε να είμαστε πιο σοβαροί. Λέμε διαρκώς κουταμάρες εμείς οι άνθρωποι” συνέχισε ο Νίκος Καρβέλας.







 

Για την νομική που σπούδασε

Μιλώντας για την εμπειρία του στη νομική και τις δικαστικές αίθουσες, ο Νίκος Καρβέλας αποκάλυψε το λόγο που σύντομα εγκατέλειψε το συγκεκριμέν επάγγελμα:

“Είμαι απόφοιτος Νομικής. Έχω ασκήσει δικηγορία για μερικά λεπτά. Θυμάμαι όταν πήγα πρώτη φορά στο δικαστήριο αισθάνθηκα περίεργα ρευματικά κύματα να με περιλούζουν… Πήγαινα να δω τι γίνεται και έβλεπα αυτό που λέγεται στην ελληνική γλώσσα Δικαιοσύνη. Τα βλέμματα των ταλαίπωρων να βρουν το δίκιο τους και δεν τους άφηναν, υπήρχε μια δικτατορία που ευτελίζει κάθε ανθρώπινη ύπαρξη. Όποια αίθουσα και αν άνοιγα, έβλεπα αλαζόνες στις έδρες που τους φερόντουσαν σαν να ήταν σκουπίδια. Δεν μου άρεσε. Θα ήθελα να ήμουν ένας καλός δικηγόρος. Μετά έμαθα ότι δικηγορία είναι η Τέχνη της εξαπάτησης του δικαίου. Ο κανόνας είναι ότι οι δικηγόροι εξυπηρετούν την αδικία!”.

Επιπλέον, αναφέρθηκε και στο έργο που έχει αφήσει πίσω, επισημαίνοντας ότι ποτέ δεν είχε μία τέτοια πεποίθηση.

“Δεν με ενδιέφερε ποτέ τι θα αφήσω πίσω μου. Ό,τι κάνει κάθε άνθρωπος το κάνει επειδή αυτό τον διατάζει ο εγκέφαλός του να κάνει. Είμαι έρμαιο αυτού του πολυοργάνου. Από μικρό παιδί με έκανε ό,τι ήθελε. Τώρα θα αισθανθείς ηδονή γράφοντας ποίηση. Εγώ σιχαίνομαι την ποίηση”.

Ο δημοφιλής συνθέτης μίλησε και για την είσοδο της μουσικής στη ζωή του λέγοντας ότι είναι τυχερός για το χάρισμα που του έχει δοθεί.




 

“Βγήκε αυθόρμητα ταξικό μίσος”

Ωστόσο αποφάσισε να εξιστορίσει την μουσική του πορεία μέσα από μια παιδική του εμπειρία με μια ξαδέρφη του:

“Μέναμε στον Πειραιά όταν ήμουν πιτσιρικάς και δεν είχαμε λεφτά. Θυμάμαι ότι ήμασταν φτωχοί. Επισκέφτηκα το σπίτι ενός θείου μου στο Παλαιό Φάληρο. Νόμιζα ότι ο κόσμος είναι τα Ταμπούρια. Μια πάρα πολύ άσχημη οπτικά περιοχή. Ξαφνικά με πήγαν σε μια βίλα στο Παλαιό Φάληρο και θυμάμαι να έχω πλακώσει στο ξύλο μια ξαδελφούλα μου που έμενε σε αυτό στο σπίτι. Όταν με ρώτησαν γιατί, είπα γιατί θέλω κι εγώ να έχω. Βγήκε αυθόρμητα ταξικό μίσος. Στα 5 μου. Ήθελα κι εγώ να έχω τέτοιο σπίτι” δήλωσε.




 

Συνέχισε ειδικότερα προς τη μουσική:

“Αισθάνομαι την τύχη για το χάρισμα που έχω στη μουσική, χωρίς να έχω χύσει ιδρώτα για να τη διδαχτώ. Διαβάζοντας νομίζω τα βιβλία που έχω διαβάσει, νομίζω ότι πρέπει να έχω μια βλάβη στον δεξί κροταφικό λοβό και δεν μπορώ να καταλάβω τα σύμβολα. Τα τραγούδια δεν τα γράφω. Τα παίζω. Το αν αρκεί η χαρισματικότητα ή δεν αρκεί δεν το αποφασίζω εγώ, το αποφασίζει ο εγκέφαλος. Ο πόνος για την κατάκτηση ονομάζεται ηδονιστική αποφόρτιση. Είμαι χαρισματικός σημαίνει ότι βρήκα στις τσέπες μου πράγματα που δεν μου ανήκουν. Και ποιος τα χάρισε; Η φύση”.




 

“Η θρησκεία έχει σχέση με το σεξ”

Ο σπουδαίος συνθέτης, στιχουργός και συγγραφέας μίλησε για τη σχέση του με την θρησκεία, αλλά και την εκκλησία:

“Όταν λες “πιστεύω”… Τι σημαίνει πιστεύω; Πιστεύω σημαίνει δεν γνωρίζω. Όταν λες πιστεύω σε κάτι είναι σαν να λες πιστεύω σε αυτό που δεν γνωρίζω. Η θρησκεία το μόνο καλό που έχει κάνει και αυτό της το δίνω… Της εκκλησίας. Δεν υπάρχει θρησκεία. Υπάρχει εκκλησία. Η θρησκεία είναι μία έννοια η οποία σημαίνει “η θεϊκή παρουσία”. Τρίχες. Εμείς ξέρουμε την εκκλησιαστική παρουσία. Μόνο παπάδες βλέπουμε. Βλέπουμε ανθρώπους με εκκλησιαστική ιεραρχία, όπως ο στρατός. Ανθρώπους με μαύρα, με χρυσοποίκιλτα και τα λοιπά, οι οποίοι λένε ακατάληπτες φράσεις” είπε αρχικά.

Και συνέχισε, λέγοντας:

“Αυτοί οι άνθρωποι έχουν κάνει ένα πάρα πολύ καλό στην ανθρωπότητα και τους το δίνω. Πέραν της Τέχνης, διότι δεν μπορώ να το χρεώσω στην θρησκεία, τα αριστουργήματα της Τέχνης… Αυτό που έχει κάνει λοιπόν η θρησκεία είναι ότι αποτελεί ενισχυτικό της σεξουαλικής διέγερσης. Η θρησκεία έχει σχέση με το σεξ. Αν δεν υπήρχε η ηθική να σου απαγορεύει να πας με μια γυναίκα ή με έναν άνδρα, δεν θα υπήρχε η διάθεση να πας με αυτόν τον άνθρωπο. Ο πόθος του απαγορευμένου. Άρα η θρησκεία έθεσε τις βάσεις. Είναι ενισχυτικό. Της το δίνω αυτό. Το σεξ είναι από τα πολύ βασικά τροφοδοτικά ευτυχίας. Η εκκλησία έπαιξα ένα σημαντικό (…) και ακόμα παίζει βάζοντας προσκόμματα. Χάνεται η ίντριγκα μετά”.







 

Για την Άννα Βίσση και την Αννίτα Πάνια

Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην μιλήσει για την Άννα Βίσση, αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του.

Όπως χαρακτηριστικά είπε και ο ίδιος, καλλιτεχνικά, η Άννα Βίσση, είναι το άλλο του μισό. Καμία δεν θα μπορούσε να κάνει όλα αυτά που έχει κάνει η ίδια, ανέφερε.

“Καμία Ελληνίδα τραγουδίστρια δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνει η Άννα Βίσση. Γι’ αυτό και άλλωστε δεν την άλλαξα ποτέ, δεν πήγα να ζητήσω κάποια άλλη τραγουδίστρια. Της έλεγα, Αννούλα τώρα κάνουμε αυτό, τώρα θα κάνουμε του Δαίμονες, ήταν παντού. Οπότε ήταν ο άνθρωπός μου”.

Ο Νίκος Καρβέλας αναφέρθηκε και στον θεσμό του γάμου, λέγοντας πως έχει παντρευτεί δύο φορές.




Για τον γάμο του με την Άννα Βίσση είπε πως ήταν πολύ ρομαντικός τότε και προχώρησε σε θρησκευτικό γάμο σχολιάζοντας πως πρέπει να “υπήρχε κάτι αλλοπρόσαλλο στις βλάβες του εγκεφάλου του” για να παντρευτεί αλλά το “πλήρωσε γιατί δεν είναι για τέτοια πράγματα” και μετά αναφέρθηκε και στον γάμο του με την Αννίτα Πάνια, λέγοντας:

“Το έκανα και με την Αννίτα, αλλά το έκανα για να δω το πρόσωπο της μάνας της και του πατέρα της να γελάνε, με διασκέδαζαν πάρα πολύ”.

 

Δείτε ακόμη: Αννίτα Πάνια: “Πέρασα μια φάση της ζωής μου που χρειάστηκε να “κουμπώσω” λίγη χημεία”

 





Όσο για το εάν είναι δύσκολος και απαιτητικός είπε:

“Είμαι μόνο έτσι. Απόλυτος…”.

 

Δείτε επίσης: Άννα Βίσση: “Η κόρη μου πάλεψε με έναν δαίμονα” – Η πικρή περίοδος με τον Νίκο Καρβέλα

 

Η ένταση ανάμεσα σε Νίκη Λυμπεράκη και Νίκο Καρβέλα

Στιγμή έντασης υπήρξε ανάμεσα στον Νίκο Καρβέλα και τη Νίκη Λυμπεράκη, όταν η δημοσιογράφος τού ζήτησε να εξηγήσει γιατί αποκαλεί «βόθρο» το πολιτικό τοπίο της χώρας.

Ο Νίκος Καρβέλας τότε είπε στη δημοσιογράφο πως δεν θα του υποδεικνύει πώς θα μιλάει, ενώ της είπε ότι η συζήτηση μαζί της είναι «λίγο απογοητευτική».

“Πιάνεσαι από μία λέξη. Δεν θα μου λες τι θα λέω. Με έφερες εδώ να πω αυτό που θέλω. Δεν σε ρώτησα εσένα, εσύ ρωτάς εμένα», με τη Νίκη Λυμπεράκη να προσθέτει: «Να λες ό,τι θέλεις. Εγώ επιτρέπεται να λέω; Χωράει και η δική μου γνώμη; Κανονικά στους θεσμούς οφείλουμε σεβασμό. Το αν δεν στέλνουμε τους κατάλληλους ανθρώπους να το συζητήσουμε. Όταν ξεκίνησα να έρθω στην τηλεόραση, πίστευα ότι θα μιλήσω με έναν άνθρωπο ο οποίος δεν θα είναι όπως όλοι οι άλλοι. Δυστυχώς λες τα ίδια όπως όλοι οι άνθρωποι, οι οποίοι κιτρινίζουν την κουβέντα, πιανόμενοι από μία λέξη που είπα ότι η Βουλή είναι ένας βόθρος, ο οποίος βρωμάει και τον αισθάνονται 12 εκ. Έλληνες. Το τι λέω εγώ άσε να το κρίνει ο κόσμος. Εγώ εδώ ήρθα όχι για να μιλήσω με εσένα αλλά με τον κόσμο. Εσένα σε χρησιμοποιώ σαν μέσο. Δεν μπορείς να λες ότι είμαι απόλυτος” συνέχισε ο Νίκος Καρβέλας.

“Εγώ είμαι εδώ, αλλά μου απαγορεύεις να σου μιλήσω; Επιτρέπεται κάποιος άνθρωπος που κάθεται απέναντί σου να έχει γνώμη;” ρώτησε η Νίκη Λυμπεράκη.

“Με ειδοποίησαν πριν έρθω ότι οι άνθρωποι που πας να μπλέξεις, είναι δυστυχώς εκείνοι που έκαναν τη ζημιά στη χώρα. Πιθανόν να είσαι ένας εξ’ αυτών. Θα πρέπει να απολογηθείς στους ανθρώπους που βλέπουν και αύριο θα φροντίσεις να πεις ο άνθρωπος αυτός… Κατορθώνεις να χάνουμε μισή ώρα για το αν είπα ότι η Βουλή είναι εξ’ ολοκλήρου ένας βόθρος. Η συζήτηση μαζί σου είναι λίγο απογοητευτική» είπε ο Νίκος Καρβέλας με τη Νίκη Λυμπεράκη να απαντάει: «Θες να συνεχίσουμε ή να το κλείσουμε; Μπορούμε να πάρουμε ένα διάλειμμα και να το σκεφτείς”.

Όταν η δημοσιογράφος θέλησε να του υποβάλει μία ερώτηση για το βιβλίο που έγραψε, υπήρξε ακόμη μία στιγμή έντασης.

“Να σε ρωτήσω κάτι;” του είπε η Νίκη Λυμπεράκη με εκείνον να τονίζει: “Όχι, να με ακούς, μόλις τελειώσω, θα με ρωτάς”.

“Θα ήταν σαν να κάναμε TEDx, που βγαίνει κάποιος σε μία σκηνή και μιλά για τη ζωή του, τα έργα του κ.λ.π. ανάλογα με το θέμα. Θέλω να ρωτάω και εγώ” του είπε η δημοσιογράφος με τον Νίκο Καρβέλα να λέει:

“Είναι σαν πράξη αυτοικανοποίησης, συνεύρεσης. Θες να συνευρεθούμε”.

“Θέλω να σε ρωτώ κιόλας γιατί εσύ είσαι χειμαρρώδης και πρέπει να σε παρακολουθούμε” συμπλήρωσε η Νίκη Λυμπεράκη.




 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version