Connect with us

Hi, what are you looking for?

Showbiz

Βλαχοδημητρόπουλος: “Στον Μπονάτσο στέλναμε την Πυροσβεστική να τον φέρει, του χτύπαγαν από το μπαλκόνι”

Ο σκηνοθέτης των μεγάλων τηλεοπτικών επιτυχιών βρέθηκε στο Στούντιο 4

Ο Βασίλης Βλαχοδημητρόπουλος, ο σκηνοθέτης των μεγάλων τηλεοπτικών επιτυχιών κάθισε στον καναπέ του Στούντιο 4 και μίλησε για τη μακρά και επιτυχημένη του πορεία στον χώρο της σκηνοθεσίας.

Το όνομά του έχει ταυτιστεί με τις πιο εμβληματικές παραγωγές της ελληνικής τηλεόρασης: Πανθέοι, Λωξάντρα, Γιούγκερμαν, Εκείνος κι εκείνος είναι μερικά από τα ιστορικά σίριαλ που σκηνοθέτησε.

Το δικό τους στίγμα όμως έχουν αφήσει και οι τηλεοπτικές δουλειές του σε σόου και τηλεπαιχνίδια όπως οι Κόντρες, Το Ραντεβού στα Τυφλά, τα Άλλα Κόλπα.

Ανάμεσα στους ηθοποιούς που ξεχωρίζει είναι ο Αλέκος Αλεξανδράκης για τη σεμνότητά του καθώς διέφερε από αρκετούς συναδέλφους του που είχαν καβαλήσει το καλάμι.

«Από όλους τους ηθοποιούς που έχουν περάσει ο Αλέκος Αλεξανδράκης μου έχει αφήσει την καλύτερη εντύπωση. Πρώτον, ήταν σεμνός στο γύρισμα, δεύτερον δεν είχε έπαρση, άκουγε. Τρίτον, διάβαζε το κείμενο μια φορά και τα έλεγε. Άλλοι είχαν απαιτήσεις άνευ λόγου. Εμείς με το χαμόγελο και τα φτιάχναμε έτσι ούτως ώστε να τελειώνουμε».

«Κάναμε χειροποίητη τηλεόραση»

Η τηλεόραση έχει αλλάξει στο πέρασμα των δεκαετιών με τον ίδιο να επισημαίνει ότι παλαιότερα «κάναμε χειροποίητη τηλεόραση».

«Πριν από τη μία εκπομπή, ήταν άλλη εκπομπή, και μετά άλλη και έπρεπε σε μηδέν χρόνο να αλλάξουμε σκηνικό. Αυτή ήταν η μαγκιά. Οι τίτλοι μίας εκπομπής – δεν ήταν όπως τώρα – ήταν μακέτες. Κάναμε χειροποίητη τηλεόραση».

«Στην ΥΕΝΕΔ ήμασταν τέσσερις σκηνοθέτες για πολλά χρόνια. Ό,τι ερχόταν καινούριο το παλεύαμε μόνοι μας. Εμάς προσωπικά η τηλεθέαση δεν μας ένοιαζε γιατί ξέραμε πως γίνεται. Μπορεί κάποιος καναλάρχης να πήγαινε στις γειτονιές έδινε μηχανάκια πέρναγε και το φορτηγό έδινε ένα ψυγείο και ένα σεσουάρ και τα μηχανάκια μένανε εκεί».





Παράλληλα, έκανε αναφορά στις συνεργασίες του παρελθόντος και στους σταρ του ελληνικού κινηματογράφου.

«Οι κωμικοί ήταν δύσκολο να προσαρμοστούν στην τηλεόραση. Στο θέατρο που έπαιζαν ο θεατής τους έβλεπε γενικό πλάνο. Και αναγκάζονταν η μούτα να είναι πιο σκληρή για να φτάσει μακριά, ενώ στην τηλεόραση δίνεις κοντινό, θα είναι υπερβολικό».

«Η Ρένα Παγκράτη ήταν ταλαντούχο πλάσμα αλλά είχε ψυχολογικά προβλήματα. Το καταλαβαίναμε και πολλές φορές ερχόταν στο κοντρόλ ερχόταν ψιλοκλαμμένη για προσωπικά της θέματα. Αυτό έγινε προς το τέλος, στην αρχή ήταν τελείως διαφορετική».

Οι συνεργασίες με τους μεγάλους σταρ κινηματογράφου και τηλεόρασης

«Η Βουγιουκλάκη και τη Χρονοπούλου είχαν θέμα με την εικόνα τους. Η Χρονοπούλου μου κατηγορούσε ότι δεν έβαζαν το “Φίλτρο 3” που της έβαζα. Και πήγε κάποιον που πουλούσε φίλτρα και έψαχνε το “Φίλτρο 3” και πήρε δικό της και το είχε στην τσάντα της και όπου πήγαινε το έδινε.

«Η Αλίκη ήταν του αργού ρυθμού, νόμιζε ότι με αυτό θα γίνει η τελειότητα».

«Στον Βλάσση Μπονάτσο στέλναμε την πυροσβεστική να τον φέρει, γιατί δεν ερχόταν ποτέ στην ώρα του. Δεν άνοιγε, κοιμόταν. Του χτύπαγαν από το μπαλκόνι, αυτό γινόταν συνέχεια. Ήξερες ότι αυτός είναι ο Βλάσσης».




Το σοκαριστικό ατύχημα με αεροπλάνο

Σε άλλο σημείο αφηγήθηκε το σοκαριστικό ατύχημα που είχε με τον Άγγελο Πυριόχο όταν ταξιδεύοντας αεροπορικώς με ένα μονοκινητήριο τύπου Τσέσνα, παρουσιάστηκε βλάβη στον κινητήρα, με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να συντριβεί.
«Με αξίωσε ο Θεός να πάρω αεροπλάνο αλλά δεν με αξίωσε να το χαρώ. Όπως γυρίζαμε δεν έπιαναν οι ασύρματοι. Φύγαμε αλλά ο καιρός ήταν κακός και φτάνοντας στον Πάρνωνα μας μπλοκάρει κακοκαίρια και μείναμε ακυβέρνητοι».

«Από εκείνη τη στιγμή μέχρι που πέφτεις κάτω δεν σκέφτεσαι τίποτα. Μόλις σκάει με το δεξί φτερό σκάσαμε σε βράχια και πεταχτήκαμε έξω. Στο αεροπορικό ατύχημα άκουγα ότι με θεωρούσαν νεκρό».

«Μου άλλαξε τη ζωή, μου έμαθε πολλά πράγματα, να αγαπάω περισσότερο τους ανθρώπους. Ο γιατρός μου ο Πηλιχός με συναρμολόγησε γιατί είχα 23 κατάγματα».

Πώς σχολίασε την εικόνα της σημερινής τηλεόρασης;

«Σίριαλ δεν βλέπω. Παλιά αν άνοιγες την τηλεόραση και έβλεπες ένα πλάνο έλεγες αυτό είναι το Λούνα Παρκ. Τώρα αν πατήσεις δεν ξέρεις ποια εκπομπή είναι. Η κάθε εκπομπή είχε τη δική της προσωπικότητα».




Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου