Η τηλεπερσόνα ισχυρίστηκε ότι ο άνδρας εμφανίστηκε στο σπίτι της και ότι ήταν οπλισμένος
Σύμφωνα με το TMZ, η πενταετής εντολή προστασίας της τηλεπερσόνας κατά του εν λόγω άνδρα, χορηγήθηκε τη Δευτέρα στο Λος Άντζελες. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, ο Περσό απαγορεύεται τόσο να έρχεται σε επαφή με την Καρντάσιαν, όσο και να την πλησιάζει σε απόσταση 100 μέτρων. Στο πλαίσιο της διαταγής, του απαγορεύεται, επίσης, να έχει στην κατοχή του όπλο και πρέπει μάλιστα να παραδώσει αυτά που ήδη έχει.
Η 42χρονη σταρ του ριάλιτι, είχε πει στο δικαστήριο ότι ο stalker εμφανίστηκε στο σπίτι της τρεις φορές τον Αύγουστο, ισχυρίστηκε ότι ήταν οπλισμένος, ενώ τόνισε ότι ο άνδρας επέμενε ότι οι δυο τους επικοινωνούσαν με τηλεπάθεια, εκφράζοντας και την ανησυχία της ότι ο άνδρας θα μπορούσε να γίνει σωματικά βίαιος.
Μάλιστα αν και η νομική ομάδα της Καρντάσιαν ήταν παρούσα στην απόφαση, η ίδια απέφυγε να εμφανιστεί στο δικαστήριο.
Η απάντηση της 42χρονης τηλεπερσόνας, ήταν ότι «ταράχτηκε» και «αηδίασε» με τις φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας, που τελικά ο Balenciaga απέσυρε, ζητώντας συγγνώμη.
«Τις τελευταίες μέρες σιωπούσα, όχι γιατί δεν σοκαρίστηκα και δεν εξοργίστηκα με την πρόσφατη καμπάνια, αλλά επειδή ήθελα μια ευκαιρία να μιλήσω με την ομάδα του οίκου και να καταλάβω κι εγώ πώς ακριβώς συνέβη αυτό» έγραψε η Καρντάσιαν σε ένα Instagram story της, ενώ πρόσθεσε «Ως μητέρα τεσσάρων παιδιών, με αναστάτωσαν αυτές οι ενοχλητικές εικόνες. Η ασφάλεια των παιδιών πρέπει να αντιμετωπιστεί με το μεγαλύτερο σεβασμό και οτιδήποτε εναντίον της δεν πρέπει να έχει θέση στην κοινωνία μας – τελεία και παύλα».
«Εκτιμώ την απόσυρση της καμπάνιας και τη συγγνώμη του οίκου. Μιλώντας μαζί τους, πιστεύω ότι κατανοούν πόσο σοβαρό είναι το ζήτημα και θα λάβουν τα απαραίτητα μέτρα αυτό να μη συμβεί ποτέ ξανά. Σχετικά με το μέλλον μου στον Balenciaga, αυτή τη στιγμή αναθεωρώ τη σχέση μου με το brand, σύμφωνα με την προθυμία τους να αναλάβουν ευθύνες για κάτι που δεν θα έπρεπε να συμβεί ποτέ – και με τις δράσεις που περιμένω να δω να παίρνουν για να προστατεύσουν τα παιδιά» σημείωσε στη συνέχεια η δημοφιλής τηλεπερσόνα.
Στην ανάρτησή της δεν έλειψαν και οι αντιδράσεις από τους διαδικτυακούς της φίλους: «Δεν πιστεύω ότι είσαι καθόλου ειλικρινής. Νομίζω ότι απλά έλπιζες όλο αυτό να ξεφουσκώσει. Δεν υπήρχε περίπτωση να πληρώσουν για μια διαφημιστική εκστρατεία και να τη βγάλουν χωρίς να την έχουν εξετάσει εξονυχιστικά» είπε κάποιος, με κάποιον άλλον να προσθέτει: «Αν συνεχίσεις να κάνεις μόντελινγκ για εκείνους δεν μπορεί να είσαι και τόσο εξοργισμένη. Εκτιμώ το γεγονός ότι μίλησες αλλά και μόνο που συνέβη αυτό λέει πολλά. Ντροπή στον Balenciaga και σε όποιον τους στηρίζει. Δεν αξίζει να δίνεις δεύτερη ευκαιρία μετά από κάτι τέτοιο».
Η διαφήμιση με τα σαδομαζοχιστικά αρκουδάκια
O άνθρωπος που φωτογράφισε παιδιά να κρατούν τσάντες-αρκουδάκια με… σαδομαζοχιστικά αξεσουάρ για λογαριασμό της Balenciaga, ανέφερε ότι δεν είχε κανέναν δημιουργικό έλεγχο ως προς το θέμα της φωτογράφισης και ότι «ήταν απλώς εκείνος που κρατούσε την κάμερα και ρύθμιζε τα φώτα».
Ο Γκαμπριέλε Γκαλιμπέρτι, που έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με έγκριτα ΜΜΕ, όπως τα National Geographic, The Sunday Times, Stern, Geo, Le Monde και La Repubblica, εξέδωσε ανακοίνωση μέσω του Instagram, αναφορικά με τον χείμαρρο οργής που προκάλεσε online η συγκεκριμένη φωτογράφιση.
Ο Ιταλός φωτογράφος επισήμανε ότι έχει λάβει εκατοντάδες email και μηνύματα μίσους ως αποτέλεσμα αυτού του πρότζεκτ, όμως στην πραγματικότητα δεν ήταν εκείνος που επέλεξε ούτε τα απεικονιζόμενα προϊόντα ούτε τα μοντέλα: «Δεν είμαι σε θέση να σχολιάσω τις επιλογές της Balenciaga, όμως πρέπει να τονίσω ότι ότι δεν είχα καμία απολύτως εξουσιοδότηση ως προς την επιλογή των προϊόντων, των μοντέλων ή του συνδυασμού τους» σημειώνει ο Γκαλιμπέρτι.
Ο ταλαντούχος φωτογράφος, που είχε κερδίσει το 2021 την πρώτη θέση στον διαγωνισμό World Press Photo στην κατηγορία «Portrait Stories» με το πρότζεκτ του «THE AMERIGUNS», θέληξε να ξεκαθαρίσει το τοπίο μετά την ανακοίνωση της Balenciaga, η οποία φαινόταν να ρίχνει το φταίξιμο σε εξωτερικούς συνεργάτες, ενδεχομένως και σε εκείνον.
«Οι τσάντες-αρκουδάκια μας δεν έπρεπε να εμφανίζονται στα χέρια παιδιών σε αυτήν την καμπάνια. Την έχουμε αφαιρέσει από όλες τις πλατφόρμες» σημείωσε η Balenciaga, προσθέτοντας ότι λαμβάνει αυτό το ζήτημα πολύ σοβαρά και ότι θα λάβει νομικά μέτρα κατά των υπεύθυνων για την συμπερίληψη «ακατάλληλων προϊόντων» στη φωτογράφιση.
«Όπως συνηθίζεται στις εμπορικές φωτογραφίσεις, η καλλιτεχνική κατεύθυνση της καμπάνιας και η επιλογή των απεικονιζόμενων αντικειμένων δεν είναι στα χέρια του φωτογράφου» υπογράμμισε από τη μεριά του μέσω Instagram ο Γκαλιμπέρτι, απαντώντας με αυτόν τον τρόπο στους επικριτές του.
Η αλήθεια είναι πάντως ότι ο φωτογράφος προώθησε αυτές τις εικόνες στα social media στο πλαίσιο ενός δικού του ευρύτερου πρότζεκτ με την ονομασία Toy Stories, με πρωταγωνιστές αγόρια και κορίτσια από όλον τον κόσμο που ποζάρουν στο σπίτι τους με τα αγαπημένα τους παιχνίδια.
Αν και ο ίδιος διευκρίνισε ότι στις συγκεκριμένες φωτογραφίες δεν είχε τον δημιουργικό έλεγχο, πρόσθεσε ότι οι αντιδράσεις του κόσμου που τον αποκαλούσαν «παιδόφιλο» στα social media είναι υπερβολικές και θυμίζουν «λιντσάρισμα»: «Υποψιάζομαι ότι οποιοσδήποτε άνθρωπος με παιδοφιλικές τάσεις που κάνει αναζήτηση στο web έχει δυστυχώς πολύ εύκολη πρόσβαση σε εικόνες πολύ διαφορετικές από τις δικές μου, ωμές και φρικιαστικές» τονίζει ο Ιταλός καλλιτέχνης, συμπληρώνοντας ότι αυτού του είδους το online λιντσάρισμα αποσπά την προσοχή από το αληθινό πρόβλημα και τους πραγματικούς εγκληματίες.