Η 49χρονη ιδρύτρια του «goop» αποφάσισε να ξεκαθαρίσει τη θέση της για όσα ακούγονται τα τελευταία χρόνια, ενώ αναφέρθηκε και στην ίδια την Καρντάσιαν
Έναν χρόνο αργότερα, η διάσημη τηλεπερσόνα Κόρτνεϊ Καρντάσιαν, αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της brand, που ονόμασε «Poosh» και το οποίο παρουσιάζεται ως «ένας σύγχρονος οδηγός για να ζήσετε την καλύτερη ζωή σας. Η αποστολή μας είναι να εκπαιδεύσουμε, να παρακινήσουμε, να δημιουργήσουμε και να εξασφαλίσουμε έναν σύγχρονο τρόπο ζωής, εφικτό από όλους».
Από τη στιγμή που λανσαρίστηκε η νέα εταιρεία της Καρντάσιαν, δεν ήταν λίγοι αυτοί που την κατηγόρησαν ότι αντέγραψε το brand της Πάλτροου.
Το λογότυπο, τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και η φιλοσοφία φάνηκαν ακριβώς ίδια, ενώ ακόμα και η ιστοσελίδα ήταν παρόμοια με αυτή που είχε στήσει το «goop» της ηθοποιού.
Τις προάλλες η Γκουίνεθ Πάλτροου διοργάνωσε ένα Q&A στο Instagram, απαντώντας για πρώτη φορά για τη σύγκριση μεταξύ των δύο εταιριών. Η 49χρονη ηθοποιός και ιδρύτρια του goop απέρριψε αρχικά τις εικασίες ότι είναι «αναστατωμένη» που η Καρντάσιαν την «αντέγραψε», προσθέτοντας πως «υπάρχει χώρος για κάθε γυναίκα να εκπληρώσει τα όνειρά της».
Η Πάλτροου συνέχισε λέγοντας πως συνήθιζε να πέφτει θύμα αυτού του είδους σκέψης πριν από χρόνια, οπότε καταλαβαίνει από πού προέρχεται, ωστόσο χαίρεται πολύ όταν βλέπει νέες επιχειρήσεις ευεξίας, εξηγώντας πως υπάρχει ένα μέρος για όλους.
Τέλος, αναφέρθηκε και στην ίδια την Κόρτνεϊ Καρντάσιαν, τονίζοντας πως «είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος».