Την ίδρυση της Ελλάδας και τη σταδιακή εδαφική ολοκλήρωση της χώρας, από την ενσωμάτωση των Επτανήσων το 1864 έως την ένωση με τα Δωδεκάνησα το 1947, παρουσιάζει η...
Ενόψει των εκλογών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου τον Μάιο, το Facebook έχει καταστήσει την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης ως θέμα ύψιστης προτεραιότητας. Ένας από τους τρόπους με τους...
Την πρώτη του εκδήλωση πραγματοποίησε τη Δευτέρα 8 Απριλίου, στη Βιβλιοθήκη του Κέντρου Πολιτισμού «Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» το ΑlbaDigital Αcademy, του Alba Graduate Business School, Τhe...
Η «Τοποθέτηση Προϊόντος» είναι μια φράση που στην τηλεόραση έχει ταυτιστεί με τη χορηγία προγραμμάτων. Η νέα καμπάνια της MullenLowe Athens για την Knauf έρχεται να ανατρέψει αυτό το μήνυμα...
Συγκρατημένη μεν αισιοδοξία αλλά και επιφυλακτικότητα, που όπως φαίνεται σχετίζεται με το προεκλοφικό σκηνικό στην πολιτική σκηνή εκφράζουν διαφημιστές, διαφημιζόμενοι και στελέχη στο πιο...
«Η εφημερίδα “Δημοκρατία”, με το σημερινό της πρωτοσέλιδο, απέδειξε πια περίτρανα ότι λειτουργεί συνειδητά ως “Δούρειος Ίππος” του ΣΥΡΙΖΑ στήνοντας προβοκάτσιες και fake news...
«Η εφημερίδα “Δημοκρατία”, με το σημερινό της πρωτοσέλιδο, απέδειξε πια περίτρανα ότι λειτουργεί συνειδητά ως “Δούρειος Ίππος” του ΣΥΡΙΖΑ στήνοντας προβοκάτσιες και fake news...
Σημαντική άνοδος όσον αφορά την επιχειρηματική εμπιστοσύνη στον τομέα της διαφήμισης και του marketing καταγράφεται στην χώρα μας, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του European Advertising Business...
Το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, με τις συγκεκριμένες προσωπικότητες να εμφανίζουν μεγαλύτερη επίδραση στους νεότερους καταναλωτές. Τα στοιχεία αυτά προέκυψαν...