Στην απλή και γρήγορη διαδικασία αποζημίωσης που προσφέρουν τα προγράμματα της ΑΧΑ Ελλάδας εστιάζει η διαφημιστική καμπάνια της Εταιρείας, η οποία προβάλλεται στην Τηλεόραση, τον Τύπο, το Internet και...
Νέα καμπάνια επικοινωνίας ξεκίνησε για το Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές σε συνεργασία της Optima με την BBDO. Ένα γευστικό ταξίδι στις ατέλειωτες αλλά και...
Τα βασικά συστατικά που συνθέτουν τη Γεύση του Καλού μπορούν να ανακαλύψουν οι Έλληνες καταναλωτές στο ειδικά διαμορφωμένο microsite που έχει δημιουργήσει η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ....
Η Terra Nation, με premium και καινοτόμα προϊόντα παραλίας, επέλεξε τη MediaCube για την digital προβολή της. Σκοπός της συνεργασίας είναι η επικοινωνία και...
Σε νέα ρότα μπαίνει ο ΣΚΑΪ. Το κανάλι του Φαλήρου αλλάζει στρατηγική εξαιτίας των χαμηλών επιδόσεών του στους πίνακες τηλεθέασης. Στο Φάληρο θα ακολουθήσουν την...
Ξεκίνησε το λανσάρισμα της Heineken 0.0, την οποία η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρουσίασε πρόσφατα και στην ελληνική αγορά. Στον αέρα βρίσκονται τρία τηλεοπτικά σποτ, με...
Τα σχέδιά της για τη δημιουργία τμήματος αναζήτησης στελεχών ανακοίνωσε η Publicis Media. Με επικεφαλής την πρώην senior partner της Grace Blue, Julie Jeantet,...
Πρωτιά στην τηλεθέαση όλη την προηγούμενη εβδομάδα (4-10/3/2019) ανακοίνωσε το Star. Tο κανάλι κατέγραψε καταγράφοντας συνολικό μέσο όρο 16,4% στο δυναμικό κοινό 18-54, συνεχίζοντας την...
Μία νέα τεχνολογία που χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση και τεχνητή νοημοσύνη για να εντοπίζει μη συναινετικές προσωπικές φωτογραφίες λανσάρει το Facebook. Ειδικά εκπαιδευμένο μέλος της ομάδας Community Operations θα...
H δifferentiate (www.differentiate.gr) είναι ένα δυναμικό σχήμα, με επικεφαλής τον Βαγγέλη Γεωργιάδη, τον Γεράσιμο Νεόφυτο και τον Στάθη Γεωργιάδη, το οποίο έρχεται να δώσει λύσεις στη διαφοροποίηση των μαρκών, με στόχο...