Κυρίαρχη σε πωλήσεις τυροκομικών με μερίδιο 14,5% στην ελληνική αγορά είναι η Όπτιμα Α.Ε. -η οποία διακινεί brands όπως τα Ήπειρος, Λεβέτι, Kerrygold, Κατίκι...
Δημοσιεύθηκαν στο mobile app των Ermis Awards τα shortlists της φετινής διοργάνωσης. Μια πρώτη ματιά δείχνει ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως για παράδειγμα την πλήρη απουσία...
Pollen και Creta Farms παρουσιάζουν για τη νέα σειρά αλλαντικών «Χωρίς» μια ανατρεπτική καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί μια χωρισμένη οικογένεια. Με ένα άκρως σύγχρονο...
Tο trust and use δημιούργησε για την “Αγορά Κηφισιάς” ένα πρωτότυπο εορταστικό διαγωνισμό για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. “Valentine Hearts”, ένας μοναδικός digital διαγωνισμός με τη χρήση 360ο...
Η BGM OMD είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που κάνει χρήση της νέας τεχνολογίας Video Streaming υψηλής ανάλυσης Seenthis. Η τεχνολογία αυτή προέρχεται από τη Σουηδία και...
Το φράγμα των 100.000 συνδρομητών έσπασε το κανάλι του Novasports.gr στο YouTube! Από τον Ιούλιο του 2011 μέχρι και σήμερα, το κανάλι έχει περισσότερα από 110.000.000 λεπτά χρόνο θέασης,...
Στον Scott Hagedorn, τον ιδρυτή και επικεφαλής της Hearts & Science, ανέθεσε η Οmnicom την ευθύνη να ηγηθεί το τμήμα media buying του ομίλου στην αγορά της Βόρειας Αμερικής....
Τo Publicis Groupe επέλεξε η Adidas Hellas μετά από διαδικασία κλειστού spec, ως στρατηγικό συνεργάτη για τις υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων και social media. Συγκεκριμένα, η...
Μετά από 2 χρόνια συνεργασίας, η ελληνική εταιρεία Biokal Cosmetics προχώρησε στην ανανέωση της επαγγελματικής σχέσης της με την εταιρεία διαφήμισης και επικοινωνίας The...
Ανάπτυξη 4,3% κατέγραψε το 2018 η Dentsu Aegis Network, που αφορά τη δραστηριότητα του ιαπωνικού ομίλου επικοινωνίας Dentsu στις διεθνείς αγορές. Μάλιστα, στην περιφέρεια ΕΜΕΑ η Dentsu Aegis...