Η Nielsen παρουσίασε στην ΑΒ Βασιλόπουλος το νέο διαδραστικό διήμερο workshop «Shopper Centric Category Management», το οποίο ενσωματώνει στο ήδη υπάρχον μοντέλο μια πιο...
Το Έθνος της Κυριακής λανσάρει τη σειρά «Σύγχρονοι Ηγέτες», με πέντε βιβλία που παρουσιάζουν τις πιο συζητημένες, σύγχρονες ηγετικές φυσιογνωμίες του κόσμου, από την...
Σκληρή ανακοίνωση εξέδωσε η ΕΣΤΙΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ Μ.Μ.Ε. Α.Ε που κατέχει τον τίτλο της εφημερίδας Espresso για την προσπάθεια σφετερισμού του ονόματος από πρώην συνεργάτες. Διαβάστε...
Στο πλαίσιο προώθησης των νέων laptops της HP στην ελληνική αγορά, η Communication Effect υλοποίησε τη νέα ψηφιακή καμπάνια του brand που τρέχει αυτή...
Την πρώτη ομάδα ελέγχου, διασταύρωσης και επαλήθευσης ειδήσεων (fact checking team) στην Ελλάδα συγκρότησε η ΕΡΤ. Σκοπός της ομάδας έργου -η οποία λειτουργεί προς το...
Ο Λάμπρος Παπακοσμάς εντάχθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης από την 1η Μαρτίου 2019. Ως μέλος του ΔΣ, ο Λ. Παπακοσμάς...
Δόθηκε η εκκίνηση στη νέα έρευνα ραδιοφωνικής ακροαματικότητας της ΑΕΜΑΡ, την οποία διεξάγουν οι εταιρείες MRB Hellas και Global Link μετά από την πρόσφατη...
Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα τηλεοπτική καμπάνια της winmasters.gr, του διεθνούς online gaming brand που δραστηριοποιείται νόμιμα και στην Ελλάδα. Στόχος της νέας επικοινωνιακής εκστρατείας...