Επειδή ακούγονται και ψιθυρίζονται πολλά στα στέκια της δημοσιογραφικής πιάτσας, στα καφενεία των καναλαρχών και των media…εδώ τα γράφουμε για να τα μαθαίνετε…. ...
Η συντονισμένη βρόμικη επίθεση από την ΣΥΡΙΖΑΙΚΗ “Αυγή” και από τα κρυφο-ΣΥΡΙΖΑΙΚΑ μέσα του Φιλιππάκη (“Δημοκρατία” – “Εστία”) σε βάρος του “Στρατηγού” της μάχης...
To Live News φαίνεται ότι πλέον “ρυθμίζει” κάθε απόγευμα την τηλεθέαση της ζώνης. Ο Νίκος Ευαγγελάτος καταφέρνει μέσα στον μεγάλο ανταγωνισμό να φέρνει το...
Η Lidl Ελλάς ενισχύει τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα καταστήματά της για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, τοποθετώντας επιπλέον σταθμούς αντισηψίας χεριών...
O όμιλος L’Oréal ανακοίνωσε πρόσφατα την υλοποίηση ενός Πανευρωπαϊκού Προγράμματος Αλληλεγγύης με στόχο την υποστήριξη φορέων που μάχονται κατά του κορωνοϊού, όπως νοσοκομεία, γιατροί...
Σε πολύ χαμηλά επίπεδα κινούνται τις τελευταίες βδομάδας οι κυκλοφορίες των αθλητικών εφημερίδων. Μάλιστα με αφορμή τις χαμηλές κυκλοφοριακές πτήσεις, εχει πέσει η...
Με στόχο τη διατήρηση της επικοινωνίας του με το αναγνωστικό κοινό, το Public ανακοινώνει ότι συνεχίζει τις εκδηλώσεις του στο διαδίκτυο, για όσο διαρκεί...
H brand value ανέλαβε το σχεδιασμό συσκευασίας του παραδοσιακού προϊόντος «Κρητικό Μέλι» της επιχείρησης παραγωγής ελαιολάδου και κρητικών προϊόντων Pallada, στα πλαίσια της ανάπτυξής...