Εδώ και αρκετό καιρό έχουν αρχίσει οι γκρίνιες σχετικά με το παραγόμενο αποτέλεσμα, κυρίως σε επίπεδο δημοσιογραφικού προϊόντος, της εποχής Ζούλα. Το γεγονός...
Η Coca-Cola επενδύει σε μια μεγάλη εκστρατεία μάρκετινγκ, απευθυνόμενη σε 10 αγορές της Δυτικής Ευρώπης που επιδιώκουν να αναδείξουν το αναψυκτικό ως εκείνο που...
H Unlimited Creativity, θυγατρική της V+O Greece, σχεδίασε την καμπάνια ενημέρωσης «Οι υπηρεσίες της φύσης είναι αόρατες» για λογαριασμό του WWF Ελλάς, με σκοπό...
Επί χρόνια είχαν εξασφαλίσει, μέσω των συμψηφιστικών διαφημίσεων, τζάμπα διαφήμιση μέσω της ΕΡΤ και τώρα διαμαρτύρονται, επειδή κόπηκε, ότι πλήττεται η πολυφωνία. Ο...
Πριν από περίπου είκοσι μέρες, στη Γενική Συνέλευση των μετόχων της «Μακεδονίας», για πρώτη φορά ετέθη επί τάπητος το ενδεχόμενο πώλησης των μετοχών που...
«Την ημέρα που ανοίγουν κανάλια, που ανοίγει η δημοκρατία, που ανοίγει η πολυφωνία, που ανοίγουν απόψεις είναι μια μέρα που έχουμε πολλούς λόγους να...