Τη Move Mountains επέλεξε η Αιγιώτικη ποτοποιία Κρίνος, εμφιαλωτής των ομώνυμων νερών και αναψυκτικών, για τον ριζικό μετασχηματισμό των στρατηγικών της σε επίπεδο marketing και επικοινωνίας. Το πλάνο που ακολουθείται αναδεικνύει τις πολλές και διαφορετικές ποιότητες της βιομηχανίας Κρίνος, με σχετική awareness καμπάνια να τρέχει ήδη σε Facebook & Instagram, με rebranding, νέες ετικέτες και προϊοντική ταυτότητα, νέα ψηφιακή πλατφόρμα krinossoftdrinks.gr, ενώ ολοκληρώθηκαν και 25 δράσεις σε σχολεία της Αχαΐας, μια βιωματική δράση EKE που φέρνει την οικολογία στις τάξεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα ετικέτα κινείται σε minimal ύφος, αναδεικνύοντας την ουσία του προϊόντος. Απώτερος στόχος της νέας αυτής συνολικής στρατηγικής είναι να τοποθετήσει ξανά το προϊόν δυναμικά στην αγορά.
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου