Giga δίκτυο, Giga εμπειρίες και δύο Giga καμπάνιες για τη Vodafone από την Wunderman Thompson.
Ποια είναι η υπόσχεση που φέρνει η Vodafone με το λανσάρισμα του Vodafone Giga Network;
Χάιδω Ηλιοπούλου: Το Giga Network της Vodafone μεταμορφώνει τη ζωή των ανθρώπων, των επιχειρήσεων και των πολιτών, γιατί δημιουργεί νέες δυνατότητες και κάνει τις εμπειρίες τους πιο συναρπαστικές, με συνδέσεις υπερυψηλών ταχυτήτων, υψηλής απόκρισης και αξιοπιστίας. Σε αυτή την προσπάθεια, η τεχνολογία είναι ένας διαρκής σύμμαχος, λειτουργώντας ως μέσο και όχι ως αυτοσκοπός.
Με την ολοκλήρωση του πλάνου ανάπτυξης των δικτύων νέας γενιάς, το ιδιόκτητο Giga δίκτυο της Vodafone θα συνδέει για ένα καλύτερο μέλλον, μέσα από την τεχνολογία, περισσότερα από 450.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις πανελλαδικά, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας ψηφιακής κοινωνίας, ανοιχτής σε όλους.
Η καμπάνια του λανσαρίσματος ξεκινάει από το σπίτι. Το Giga Network φέρνει τις υπερυψηλές ταχύτητες Fiber 100 & 200 Mbps καθώς και δυνατό WiFi σε κάθε γωνιά του σπιτιού, μετατρέποντάς το σε Giga Home. Παράλληλα, εξασφαλίζει αδιάλειπτη επικοινωνία, ακόμη και στα πιο δύσκολα σημεία, με την πρωτοποριακή υπηρεσία Giga Wi Calling, που επιτρέπει σε όλους τους πελάτες της κινητής να πραγματοποιούν και να δέχονται κλήσεις στο κινητό τους, οπουδήποτε υπάρχει WiFi, ακόμη κι αν το σήμα της κινητής είναι περιορισμένο.
Πώς αναπτύσσεται η υπόσχεση αυτή σε βάθος χρόνου;
Χάιδω Ηλιοπούλου: Η υπόσχεση της «μεταμόρφωσης» λειτουργεί ως «ομπρέλα», για μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα, που ανοίγουν τον δρόμο σε νέες ευκαιρίες και νέες δυνατότητες για τους πελάτες μας, τις επιχειρήσεις και τον πολίτη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Giga Smart Business, η πρωτοποριακή σειρά ψηφιακών εργαλείων και ΙοΤ εφαρμογών της Vodafone, που έρχεται να υποστηρίξει τους ελεύθερους επαγγελματίες και τις μικρές επιχειρήσεις, για να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί, να συμμετάσχουν ισότιμα στο ψηφιακό περιβάλλον του σήμερα, αλλά και να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες της νέας εποχής. Η επικοινωνία του στηρίχτηκε στην ίδια ακριβώς υπόσχεση, δηλαδή στις νέες δυνατότητες που δημιουργεί το Giga Smart Business για τις επιχειρήσεις, μέσα από το Giga Network της Vodafone.
Παρουσιάσατε το Vodafone Giga City 5G στα Τρίκαλα. Πώς διαφοροποιείται ο τρόπος, που προσεγγίζει η Vodafone το 5G; Πώς συνδέεται με την καμπάνια που βλέπουμε στον αέρα;
Χάιδω Ηλιοπούλου: Σε συνεργασία με τον Δήμο Τρικκαίων, παρουσιάσαμε πρόσφατα την «έξυπνη» πόλη του μέλλοντος Vodafone Giga City 5G, όπου χάρη στις υπερυψηλές ταχύτητες, τις μηδενικές καθυστερήσεις απόκρισης και την αξιοπιστία του Giga Network 5G, ανοίγονται νέες δυνατότητες για όλους.
Στο πλαίσιο της πιλοτικής λειτουργίας του δικτύου μας 5G στα Τρίκαλα, έγινε παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου, που οδηγείται εξ αποστάσεως, μέσω 5G διασύνδεσης. Παράλληλα, σε συνεργασία με το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, παρουσιάστηκε η δυνατότητα τηλεχειρουργικής, μέσω δικτύου 5G, που επιτρέπει στον χειρουργό να κάνει χειρουργικές επεμβάσεις εξ αποστάσεως, ανταποκρινόμενος πιο άμεσα σε μια έκτακτη ανάγκη ή κάποιο επείγον περιστατικό.
Τέλος, μαθητές από το 7o Γυμνάσιο Τρικάλων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα διαφορετικό μάθημα για την ανθρώπινη εξερεύνηση του διαστήματος. Μέσω ολογραφικής κλήσης, ο Δρ. Γ. Βεκίνης, Διευθυντής Ερευνών και Υπεύθυνος του Γραφείου Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος», «συνδέθηκε» με την τάξη των μαθητών και τους μίλησε για τις προκλήσεις, που συνεπάγεται το ταξίδι και η ζωή στο Διάστημα και τον Άρη.
Τα παραδείγματα αυτά καταδεικνύουν τις νέες δυνατότητες που ανοίγει στο μέλλον η αξιοποίηση δικτύων 5G, μεταμορφώνοντας καθοριστικά τη ζωή των πολιτών, σε τομείς όπως οι Μεταφορές, η Υγεία και η Εκπαίδευση. Ήταν επίσης έμπνευση για τη δεύτερη καμπάνια, που βγήκε στον αέρα, στο πλαίσιο της επικοινωνίας του Vodafone Giga Network, με σημείο εστίασης το 5G.
Στρατηγική και δημιουργικότητα: Πώς έχουν κατορθώσει να δέσουν τα 2 αυτά στοιχεία στην επικοινωνία του Vodafone Giga Network;
Ομάδα Δημιουργικού: Μια καλή στρατηγική τις περισσότερες φορές οδηγεί σε ένα καλό δημιουργικό. Κι αυτό γιατί η δημιουργικότητα, όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, μες στην ελευθερία που προσφέρει χρειάζεται γερές βάσεις για να μπορέσει να αναπτυχθεί. Η επικοινωνία του Giga Network είναι μια χαρακτηριστική απόδειξη του παραπάνω. Υπήρχε μια στρατηγική βασισμένη σε πολύ δυνατά reasons to believe και έτσι το δημιουργικό μπόρεσε να ξεφύγει από τα όρια και να κάνει το επόμενο βήμα, φτάνοντας ακόμη και σε σουρεαλιστικές καταστάσεις. Το σημαντικό είναι, όμως, πως ακόμη και τότε η δημιουργική έκφραση δεν έχασε την επαφή της με τον στόχο και το βαθύτερο νόημα αυτής της επικοινωνίας. Με άλλα λόγια ήταν ένα δημιουργικό, που δεν ήταν συνηθισμένο, κι όμως παρέμεινε σαφές και κατανοητό. Επίσης τα κοινά δημιουργικά στοιχεία, που στρατηγικά τοποθετήθηκαν και στις δύο τηλεοπτικές εκφράσεις τις επικοινωνίας του Giga Network βοήθησαν στη δημιουργία μιας ενιαίας ταυτότητας και για τις δύο καμπάνιες.
Πώς σας ενέπνευσε το Vodafone Giga Network; Ποιες δημιουργικές ευκαιρίες, αλλά και ποιες προκλήσεις είδατε στο brief και στο λανσάρισμα;
Ομάδα Δημιουργικού: Η αμεσότητα μετάδοσης της πληροφορίας αποτελεί, πλέον, ένα αναπόσπαστο αγαθό της σύγχρονης ζωής. Οι δυνατότητες που αναπτύσσονται εκθετικά, μέσω της τεχνολογίας είναι συναρπαστικές, κάνοντας την εμπειρία πιο βιωματική από ποτέ. Με το ταχύτατο και αξιόπιστο δίκτυο της Vodafone, μπορεί κανείς να μετατρέψει το σπίτι του σε όποιον πραγματικό ή φανταστικό κόσμο επιθυμεί κι αυτό αποτέλεσε την έμπνευση αλλά και τη δημιουργική πρόκληση για την απόδοση στην τηλεοπτική οθόνη. Με την αριστοτεχνική σκηνοθεσία, την εντυπωσιακή σκηνογραφία και το άψογο post production, θεωρούμε ότι επιτεύχθηκε έξοχο αποτέλεσμα.
Vodafone
Άρης Γεωργόπουλος, Consumer Commercial Director
Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights
Μαρία Βαρουτά, Brand, Sponsorships & Customer Insights Manager
Ξένια Νερατζούλη, Senior Brand Manager, Brand, Sponsorships & Customer Insights
Αθηνά Δασκαλέα, Senior Brand Manager, Business Propositions Marcomms
Παναγιώτης Κοτέφας, Brand Manager, Brand, Sponsorships & Customer Insights
Κατερίνα Κόρκακα, Digital & Media Manager
Αντιγόνη Διαμάντη, Integrated Media Planner
Σοφία Βουτσιτσούδη, Digital and Biddable Media Lead
Ζωή Δημοπούλου, Social Media Manager
Wunderman Thompson Athens
Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer
Αλέξανδρος Τσούτης, Executive Creative Director
Δήμητρα Ανδρικοπούλου, Associate Creative Director
Βασίλης Παπαγεωργίου, Creative Director
Θοδωρής Μαλαπέτσας, Senior Copywriter
Άκης Σταυρίδης, Junior Art Director
Μαριλένα Βρανά, Junior Copywriter
Λεωνίδας Σπανός, Client Service Director
Τάνια Αξιωτάκη, Senior Account Director
Έλλη Βαρδάλου, Junior Account Executive
Κώστας Νιώτης, Head of Digital and Innovation
Δημήτρης Γκανέτσος, Digital Client Service Director
Mαρίνος Αλεξόπουλος, Senior Digital Account Manager
Matt Gerber, Strategic Planning Director
Ζοζέφ Μεζάν, Strategic Business Consultant
Στέργιος Γλωσσιώτης, Motion Designer
Άννα Πιτσικούλη, Junior Art Director
Τάσος Κιτσαράς, Γενικός Διευθυντής Mindshare
Κωνσταντίνος Δανιάς, Business Unit Director
Εταιρεία Παραγωγής, Magikon
Μανώλης Σακκαδάκης, Γιάννης Γεωργαρίου, Εxecutive Producers
Τάκης Δημόπουλος, Producer
Ελένη Σταμουλακάτου, Associate Producer
Αποστόλης Παπαθανασίου, Director (GIGA HOME)
Βαρδής Μαρινάκης, Director (5G)
Βαγγέλης Κυρώζης, Αrt Director (GIGA HOME)Ράνια Γερογιάννη, Αrt Director (5G)