Η Amazon γράφει ιστορία, αποτελώντας το πρώτο εμπορικό σήμα που ξεπερνά τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια στην παγκόσμια λίστα των 500 πιο πολύτιμων εμπορικών brands της Brand Finance.
Η αξία του brand του online γίγαντα, με επικεφαλής τον Jeff Bezos, αυξήθηκε κατά 17,5% στα 220,8 δισεκατομμύρια δολάρια, διατηρώντας την κορυφαία θέση ως το πιο πολύτιμο εμπορικό brand παγκοσμίως, για τρίτη συνεχή χρονιά.
Τις πέντε πρώτες θέσεις της λίστας συμπλήρωσαν brands τεχνολογίας. Η Google, η αξία της οποίας αυξήθηκε κατά 11,9% στα 159,7 δισ. δολάρια, ξεπέρασε την Apple για να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση, αν και έμεινε πίσω από την Amazon κατά περισσότερο από 60 δισ. δολάρια.
Η αξία της Apple, εν τω μεταξύ, υποχώρησε κατά 8,5% στα 140,5 δισ. δολάρια, τοποθετώντας τον κατασκευαστή του iPhone από τη δεύτερη στην τρίτη θέση. Διατηρώντας την τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα, η αξία του brand της Microsoft μειώθηκε κατά 2,1% στα 117,1 δισ. δολάρια, ενώ η αξία της Samsung αυξήθηκε κατά 3,5% στα 94,5 δισ. δολάρια.
πηγή: advertising.gr