Η βρετανική κυβέρνηση αποκάλυψε την καμπάνια της με τον τίτλο «Get ready for Brexit» (Ετοιμαστείτε για το Brexit), το κόστος της οποίας ανέρχεται σε 100 εκατ. λίρες.
Η καμπάνια θα «τρέξει» στο Ηνωμένο Βασίλειο, προετοιμάζοντας τους πολίτες για την έξοδο της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η ημερομηνία αποχώρησης της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα είναι η 31η Οκτωβρίου.
Υλικό της καμπάνιας θα προβληθεί σε εξωτερικούς χώρους, στην τηλεόραση, στα social media και σε άλλες πλατφόρμες, με απώτερο σκοπό να παρακινήσει τους πολίτες να επισκεφθούν την ηλεκτρονική ιστοσελίδα της κυβέρνησης για να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες. Στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα θα υπάρχει ένα ειδικό εργαλείο, το οποίο θα επιτρέπει στους χρήστες μέσω βίντεο και ειδικών οδηγών να αναγνωρίσουν τι πρέπει να κάνουν ώστε να προετοιμαστούν για το Brexit.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την Engine Group. Η εταιρεία επιλέχθηκε τον περασμένο μήνα μετά τη νίκη του Μπόρις Τζόνσον στην ηγεσία του Συντηρητικού Κόμματος και τη μετέπειτα ανάληψη της πρωθυπουργίας.