Το Project Agora λανσάρει μια νέα επιλογή στόχευσης εν όψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου Μπάσκετ το Σεπτέμβριο στην Κίνα. Οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τους μπασκετόφιλους στοχεύοντας το συγκεκριμένο κοινό στα μεγαλύτερα premium τοπικά Μέσα της Ελλάδας.
Οι MundoΒasket Fans είναι στην πλειονότητά τους άνδρες, οι οποίοι ενδιαφέρονται για το μπάσκετ πολύ περισσότερο από το μέσο Έλληνα φίλαθλο. Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να στοχεύσουν το συγκεκριμένο κοινό πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων που θα έχει αυξημένο ενδιαφέρον για διαφημιστικό περιεχόμενο που σχετίζεται με το κορυφαίο μπασκετικό γεγονός και προϊόντα που παραδοσιακά καταναλώνει με τη θέαση αθλητικών γεγονότων.
Η νέα δυνατότητα στόχευσης θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά από 01/08 έως και την ολοκλήρωση του Παγκοσμίου Κυπέλου στις 15/9.
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να φτάσουν στο κοινό των MundoΒasket Fans μέσω των καινοτόμων native ad-formats του Project Agora, αυξάνοντας την απόδοση του διαφημιστικού τους μηνύματος με εγγυημένη θέαση της συνολικής διάρκειας των video διαφημίσεών τους (Cost per Completed Video View μέχρι 30”) και εξασφαλισμένο engagement (Cost per Click ή Cost per Engagement).
Για περισσότερες πληροφορίες welisten@projectagora.com
πηγή:advertising.gr