Οι ηλικίες 18-30 γυρνούν την πλάτη στους γίγαντες των social media, σύμφωνα με έρευνα της διαφημιστικής εταιρείας ΖΑΚ. Η αναζήτηση των «likes» περνάει σε δεύτερη μοίρα, καθώς οι ηλικίες κάτω των 30 ψάχνουν βαθύτερες σχέσεις μακριά από τις μεγάλες πλατφόρμες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης όπως το Facebook και το Snapchat, αναζητώντας πιο ουσιαστικές επαφές σε μικρότερες κοινότητες με τις οποίες μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 38% των ατόμων που είναι κάτω από 30, χρησιμοποιεί το Facebook απλά ως μια υπηρεσία μηνυμάτων
και όχι πλέον ως ένα μέρος ανταλλαγής απόψεων όπου μοιραζόταν τα ενδιαφέροντά της όπως οι προηγούμενες γενιές. Στην έρευνα, όπου συμμετείχαν περισσότερα από 1.000 άτομα ηλικίας 16-30
ετών, προέκυψε επίσης ότι αποφεύγουν πλέον κάποιες «παραδοσιακές» αξίες των μέσων αυτών
όπως η συσσώρευση «φίλων» και «likes», ενώ το 43% από αυτούς πιστεύουν ότι πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram απαρτίζονται από πάρα πολλούς ανθρώπους. Επιπλέον, το 51% δήλωσε ότι «ενώ παλιά ήταν σημαντικό να φαίνεται ότι έχεις πολλούς διαδικτυακούς φίλους, πλέον δεν έχει σημασία και το 47% πιστεύει ότι το Instagram παρουσιάζει στον κόσμο μια εικόνα που δεν είναι αληθινή». Από όσους συμμετείχαν στην έρευνα τον προηγούμενο χρόνο ο ένας στους πέντε διέγραψε το λογαριασμό του στο Snapchat, ενώ το 18% διέγραψε το λογαριασμό στο Facebook.
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;
Τηλεόραση
Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου